فر گوفر مدل پاپیتال PAPITAL

12,582,000 تومان

فر گوفر مدل پاپیتال PAPITAL

دسته: ,

توضیحات

فر گوفر مدل پاپیتال PAPITAL

شاید این روزها با مایکروویو بتوانیم لازانیا بپزیم، اما همچنان لازانیای که در فر پخته‌ می‌شود، با غذای پخته شده در یک مایکروویو، دنیایی تفاوت دارد. فر توکار گوفر مدل پاپیتال Papital حرارت را به طور یک دست و به تمام قسمت‌های غذا منتقل می‌کند. غذایی که در فر توکار پخته می‌شود، با مشکل سوختن یک طرف و خام بودن طرف دیگر مواجه نمی‌شود. با استفاده از برنامه‌های پخت مختلف، می‌توانید انواع غذا و شیرینی مختلف را در فر توکار بپزید و با استفاده از جوجه‌گردان، کباب‌های لذیذ و خوشمزه بپزید. فر توکار گوفر مدل پاپیتال Papital در داخل کابینت نصب می‌شود و بدین ترتیب فضای اضافه‌ای از آشپزخانه شما را اشغال نخواهد کرد. رعایت استانداردهای روز دنیا در این محصول و همچنین رده مصرف انرژی A، خیال شما را از بابت خرید این فر تو کار راحت می‌کند.

طراحی و ساخت فر گوفر مدل پاپیتال Papital

فر گوفر مدل پاپیتال Papital با بدنه‌ی تمام شیشه‌ای رفلکس، ظاهر جذابی دارد و در نگاه اول، حس زیبایی مدرن را به کسی که وارد آشپزخانه‌ی شما می‌شود، انتقال می‌دهد. در قسمت بالای دستگاه، پنل کنترل دیجیتال، ولوم تنظیم دما و ولوم تنظیم جریان هوا را می‌بینیم. پنل کنترل و تایمر این فر توکار 6 کلید برای برنامه‌های پخت متنوع دارد که هرکدام از آن‌ها، وظیفه‌ی تامین شرایط خاص پخت نوع خاصی از غذا و یا شیرینی را بر عهده دارد. فر گوفر مدل پاپیتال Papitalدو ولوم بزرگ و نقره‌ای رنگ در دو طرف تایمر دیجیتال تعبیه شده‌است. با استفاده از این ولوم ها می‌توانید شرایط دمایی و جریان هوای داخل فر را بر اساس نوع غذای داخل فر، تنظیم کنید. بدنه‌ی شیشه‌ای تمام رفلکس، نور خورشید و یا نور چراغ داخل آشپزخانه را بازتاب می‌دهد. نکته‌ای که درباره‌ی شیشه‌ی رفلکس وجود دارد، امکان ماندن جای اث انگشت بر روی بدنه‌ی شیشه‌ای است؛ به همین خاطر بهتر است که بدنه‌ی شیشه‌ای این دستگاه با استفاده از یک پارچه‌ی نم‌دار و لطیف، به صورت مداوم تمیز شود. روی درب این فر توکار و درست در مرکز آن، یک مستطیل شیشه‌ای تعبیه شده که از طریق آن می‌توانید فرآیند پخت غذا و شیرینی را مشاهده کنید. این مسئله مخصوصا برای پخت کیک و شیرینی استفاده می‌شود؛ از طریق درب شیشه‌ای می‎‌توانید میزان پخت کیک را مشاهده کنید و بدون آسیب زدن به پف کیک، درب فر را باز کنید. یکی از مسئله‌هایی که موقع باز کردن درب فر وجود دارد، داغ بودن دستگیره‌ی فر است. دستگیره‌ی فر تو کار گوفر مدل پاپیتال، در بالاترین نقطه‌ی درب فر تعبیه شده و به همین دلیل، در حرارت‌های بالا هم مشکلی بابت داغ شدن بیش از حد دستگیره وجود ندارد.

ویژگی‌های فنی فر گوفر مدل پاپیتال Papital

انواع فر توکار معمولا بین 35 تا 60 لیتر گنجایش دارند. گنجایش فر توکار گوفر مدل پاپیتال بیشتر از متوسط گنجایش فرهای توکار و حدود 71 لیتر است.

این ظرفیت به شما اجازه می‌دهد تا موادغذایی را در حجم بالا و در ظروف بزرگ توی فر بگذارید و نیازی به استفاده‌ی چندباره از فر برای تهیه غذای یک خانواده‌ی 4 نباشد. تمیز کردن فضای داخلی فر به دلیل چسبیدن چربی و ذرات موادغذایی و خشک‌شدن آن‌ها، معمولا کار سخت و دشواری است. برای نظافت داخل فر معمولا باید ساعت‌ها دیواره‌های فر را با مواد شونده خیس کرد تا ذرات چسبیده به دیواره جدا شوند و بتوان فضای داخل فر را نظافت کرد.

دیواره‌ی فر توکار گوفر مدل پاپیتال، با استفاده از لعاب ویژه‌ی تمیزکاری آسان تنوره روکش شده‌است. این لعاب ویژه، از چسبیدن و خشک شدن موادغذایی جلوگیری می‌کند. به این ترتیب بعد از هربار استفاده، تنها با استفاده از یک دستمال مرطوب می‌توانید چربی‌ها و ذرات موادغذایی چسبیده به دیواره‌ی داخلی فر را نظافت کنید.

تایمر 6 کلیده روی پنل کنترل این فر، 6 حالت مختلف پخت و پز را براساس موادغذایی داخل فر تنظیم می‌کند. به راحتی تایمر فر را بر اساس نوع موادغذایی داخل فر تنظیم کنید و دیگر نگران سوختن یا خام ماندن غذای داخل فر نباشید. ریل داخل فر توکار، از نوع تلسکوپی و با 3 مفصل است. این 3 مفصل وزن ظرف غذا را به سه قسمت تقسیم می‌کند و به این ترتیب می‌تواند وزن ظروف سنگین غذا را هم تحمل کند.

ویژگی اصلی ریل تلسکوپی در برابر سایر انواع ریل‌ها، حرکت فوق‌العاده نرم و روان آن است. این ویژگی به درد زمانی می‌خورد که می‌خواهید ظرف سنگین و داغ غذای داخل فر را خارج کنید. همچنین مزیت دیگر ریل تلسکوپی این است که این ریل‌ها به صورت کامل از محفظه‌ی فر خارج می‌شوند و به راحتی می‌توان فرآیند نظافت ریل‌ها و فضای داخلی را انجام داد.

برای پخت استیک‌ لذیذ و خوشمزه، سینی و شلف مخصوصی تعبیه شده که حرارت به صورت یکنواخت به قطعات گوشت روی آن‌ منتقل می‌شود و نتیجه، یک استیک آبدار و لذیذ خواهد بود. همچنین برای قراردادن ظروف پیرکس، یک شلف جدا در نظر گرفته شده است. قرار دادن ظرف پیرکس روی این شلف باعث می‌شود که حرارت از طرفین مختلف به طرف غذا منتقل شود و فرآیند پخت به صورت یکنواخت انجام شود.

برای پخت بهتر کباب و جوجه‌کباب، می‌توانید از جوجه‌گردان این فر استفاده کنید. سرعت متعادل چرخش این جوجه‌گردان، حرارت مستقیم را به صورت یکنواخت به تمام بخش‌های گوشت منتقل می‌کند. سرعت چرخش نامتعادل باعث می‌شود تا قسمتی از گوشت بسوزد و قسمتی از آن خام بماند. اما بگذارید خیالتان را راحت کنم؛ جوجه گردن فر گوفر مدل پاپیتال، کباب شما را نمی‌سوزاند.

 

عملکرد فر گوفر مدل پاپیتال Papital

فن خنک‌کننده یا سیرکوله
فر وسیله‌ای است که دائم با حرارت و گرمای بسیار زیاد سر و کار دارد. در طراحی قطعات داخلی فر معمولا از جنس مقاوم در برابر حرارت استفاده می‌شود. اما علاوه بر قطعات داخلی فر، برد الکترونیکی و پنل دیجیتال فر هم دائما در معرض حرارت بالا قرار دارد. حرارت بالا می‌تواند به راحتی به برد الکترونیکی فر آسیب بزند. به همین منظور درون فر گوفر مدل پاپیتال از یک فن خنک‌کننده استفاده شده تا از آسیب زدن حرارت به قطعات الکترونیکی جلوگیری کند.

فن کانوکشن
یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک فر که بود و نبودش تاثیر چشمگیری در کیفیت پخت غذا دارد، فن کانوکشن است. المنت‌های حرارتی فر در نقاط مشخصی تعبیه شده‌اند و حرارت را به صورت مستقیم و در جهت خود منعکس می‌کنند. این حرارت مستقیم باعث می‌شود که مثلا سطح بالایی غذا پخته شود در حالی که کناره‌ها و اطراف غذا هنوز خام مانده‌اند. فن کانوکشن فر گوفر مدل پاپتیال که درست روی دیواره‌ی پشتی فر قرار دارد، هوای داغ را داخل فر به جریان می‌اندازد. به این ترتیب هوای گرم به تمام قسمت‌های فر منتقل می‌شود و غذا به صورت یکنواخت پخته می‌شود.

سیستم یخ‌زدایی
خیلی‌ اوقات غذاهای داخل یخچال که از قبل پخته شده‌اند، برای یخ‌زدایی نیازی به حرارت بالا ندارند. سیستم یخ‌زدایی فر توکار گوفر مدل پاپیتال، بدون افت کیفیت، فرآیند یخ‌زدایی غذاهای شما را انجام می‌دهد.

سیستم هوشمند مصرف بهینه انرژی
یکی از مهم‌ترین مواردی که به صورت مستقیم با هزینه مصرفی خانواده در ارتباط است، مصرف انرژی است. فر توکار برقی-گازی گوفر مدل Papital با بهره‌گیری از یک سیستم هوشمند، مصرف انرژی را تا حد بسیار چشمگیری کاهش داده‌است. این سیستم کلیه مواردی که می‌تواند منجر به اتلاف برق و گاز شود را بهینه کرده و مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. سیستم ایمنی از آن‌جایی که در فر توکار هم از برق و هم از گاز استفاده می‌شود، رعایت استاندارد ایمنی اهمیت بسیار بالایی دارد. فر توکار گوفر مدل پاپیتال Papital تمامی استانداردهای ایمنی روز دنیا را رعایت کرده و ایمنی را قبل از کیفیت ساخت، مدنظر قرار می‌دهد.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فر گوفر مدل پاپیتال PAPITAL”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *