یخچال فریزر 18 فوت امرسان مدل TFN18D بدون آبخوری

12,098,100 تومان

یخچال فریزر 18 فوت امرسان مدل TFN18D بدون آبخوری

ناموجود

دسته:

توضیحات

یخچال فریزر ۱۸ فوت امرسان مدل TFN18D

یخچال فریزر 18 فوت امرسان مدل TFN18D با طراحی زیبا، مصرف انرژی بهینه و کیفیت ساخت بالا، یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین یخچال‌فریزرهای امرسان است.

ظرفیت خالص این ‌یخچال فریزر ۲۵۶ لیتر است و برای خانواده‌‌های ۳ تا ۵ نفره کاملا مناسب است. اگر قصد خرید یک یخچال ‌فریزر کاربردی و با قیمت مناسب را دارید، در ادامه با بررسی تخصصی این دستگاه، که می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد، همراه باشید.

طراحی یخچال فریزر ۱۸ فوت امرسان
اگر درست مقابل این یخچال فریزر بایستید، طراحی زیبا و رنگ سفید آن توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. در طراحی این محصول تلاش شده‌ تا زیبایی در سادگی تعریف شود.

نمایشگر LED با زمینه‌ی رنگی مشکی، در راس این یخچال فریزر سفید قرار گرفته‌است. دستگیره‌های یخچال و فریزر مطابق با شکل مستطیلی و منظم طراحی شده و با شمایل کلی دستگاه، هماهنگی دارد. این یخچال فریزر بر اساس ابعاد استاندارد در آشپزخانه‌ها طراحی شده‌ و می‌تواند در بخش‌های مختلفی از آشپزخانه قرار بگیرد.

از آن‌جایی که جا‌به‌جایی یخچال فریزر کار بسیار سختی است، در زیر این دستگاه، چرخ‌های باکیفیتی تعبیه شده که با استفاده از آن‌ها به راحتی می‌توانید یخچال ‌فریزر را در آشپزخانه جابه‌جا کنید و پس از آن با استفاده از پایه‌های قابل تنظیم، یخچال ‌فریزر را تراز کنید.

یخچال
قسمت یخچال این دستگاه، که در پایین قرار گرفته‌است، ۲۷۰ لیتر ظرفیت دارد. محفظه‌ داخلی یخچال از ۴ طبقه‌ شیشه‌ای تشکیل شده‌است. شیشه‌های استفاده شده در این طبقات، از نوع مقاوم و نشکن هستند و به تغییرات دما به دلیل قرارگرفتن ظرف غذای داغ، واکنش نشان نمی‌دهند.

اندازه‌ی ظرف‌های غذا همیشه یکسان نیست و ممکن است لازم باشد ظروف بزرگ‌تر غذا را برای مدت زمانی در یخچال نگه‌داری کنید. برروی دیواره‌ی داخلی یخچال، شیارهای متعددی تعبیه شده تا ارتفاع طبقات را براساس نیاز خود تغییر دهید.

امکانات فضای داخلی یخچال فریزر 18 فوت امرسان مدل TFN18D

طبقات داخلی یخچال فریزر 18 فوت امرسان مدل TFN18D به دلیل باز و بسته شدن درب یخچال و ورود و خروج هوا، دما و شرایط رطوبتی مناسب برای تازه نگه‌داشتن میوه‌ها و مخصوصا سبزی‌جات را ندارند.

برای این منظور، یک کشوی Fresh Box جادار، در زیر طبقات شیشه‌ای قرارداده شده‌است. درون این کشو، رطوبت و دمای مناسب برای تازه ماندن میوه‌ها و سبزی‌جات فراهم می‌شود. هم‌چنین، با قراردادن میوه‌ها و سبزی‌جات در این کشو، از احتمال انتقال آلودگی‌ میوه و سبزی به سایر موادغذایی داخل یخچال هم جلوگیری می‌شود.

بطری‌های نوشیدنی معمولا ارتفاع زیادی دارند و اگر قرار باشد در طبقات داخلی یخچال نگه‌داری شوند، فضای بسیار زیادی را اشغال می‌کنند؛ به همین منظور، بر روی در یخچال، دو طبقه‌ی شیشه‌ای تعبیه شده تا بطری نوشیدنی‌ها و لبنیات را در آن قرار دهید.

این طبقات هم مانند طبقه‌های شیشه‌ای داخل یخچال، قابل تنظیم هستند.

بالای این طبقات، یک محفظه برای نگه‌داری تخم‌مرغ قرار داده شده‌است. این قابلیت تنظیم ارتفاع طبقات، باعث می‌شود تا از حداکثر فضای یخچال فریزر 18 فوت امرسان استفاده شود و عملا هیچ فضای بدون استفاده‌ای باقی نماند.

به وسیله‌ی سیستم جریان هوای اجباری، هوای خنک دائما توسط یک فن به داخل محیط یخچال دمیده می‌شود تا گرمای تولید شده توسط موادغذایی، باعث افت کیفیت آن‌ها نشود و تازگی و طراوت مواد غذایی داخل یخچال، به وسیله‌ی تامین یک محیط خنک، حفظ شود. نور داخلی یخچال با استفاده از چراغ‌های LED تامین می‌شود که گرمایی تولید نمی‌کنند.

فریزر
فریزر ۸۶ لیتری این دستگاه در قسمت بالای یخچال قرار گرفته‌است. وقتی که درب فریزر را بازکنید، با یک محفظه‌ی سرد مواجه می‌شوید که توسط یک شیشه‌ی نشکن و مقاوم در برابر سرما، به دو طبقه تقسیم شده‌است.

فضای داخلی فریزر برای نگه‌داری انواع مواد پروتئینی، میوه و سبزی‌جات ظرفیت کافی دارد. سیستم انجماد سریع تعبیه شده در این فریزر، بلافاصله مواد غذایی را منجمد می‌کند تا برای مدت زمان زیادی با کیفیت بالا در فریزر باقی بمانند. بخشی از طبقه‌ی بالایی فریزر، به یخ‌ساز نیمه‌اتوماتیک اختصاص پیدا کرده‌است. جایخی‌های این یخ‌ساز نیمه اتوماتیک به صورت دستی پر می‌شوند و پس از آماده شدن یخ، توسط اهرم تعبیه شده، به راحتی از جایخی جدا می‌شوند.

 

ویژگی‌های یخچال فریزر ۱۸ فوت امرسان
سیستم بدون برفک یخچال فریزر
سیستم خنک‌کننده‌ی یخچال فریزر 18 فوت امرسان مدل TFN18D از نوع No-Frost یا بدون برفک است. با استفاده از این سیستم، دیگر نیازی نیست تا هرچند وقت یک‌بار، کل محتویات یخچال را خالی کنید و برای زدودن برفک یخچال و فریزر، ساعت‌ها زمان صرف کنید.

مصرف انرژی یخچال فریزر
تلاش ما در امرسان همواره این است که محصولات را طوری طراحی کنیم تا با استفاده از آن‌ها، به محیط زیست آسیبی وارد نشود. به همین دلیل، گاز مبرد استفاده شده‌ در کمپرسور این دستگاه از نوع R600a یا CARE® 10 است.

این گاز علاوه بر این‌که آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کند، در پایین آوردن مصرف انرژی دستگاه هم نقش دارد. مصرف انرژی این دستگاه به دلیل استفاده از موتور بهینه‌شده و سیستم کاهش دهنده‌ی انرژی، بسیار پایین است. یخچال فریزر امرسان مدل TFN18D موفق شده تا در استاندارد رده‌ی مصرف انرژی، رتبه‌ی بالای A را کسب کند. برای جلوگیری از اتلاف انرژی، باز ماندن درب یخچال، توسط یک آلارم به شما هشدار داده می‌شود تا از خروج هوای سرد و اتلاف انرژی، جلوگیری شود.

کنترل دیجیتال یخچال فریزر
سیستم کنترل یخچال فریزر 18 فوت امرسان مدل TFN18D که برروی در فریزر قرار داده شده‌است، به یک پنل لمسی مجهز شده‌است. با استفاده از این پنل، می‌توانید تنظیمات کلی یخچال فریزر مثل دما را انجام دهید و از وضعیت فعلی دستگاه مطلع شوید. البته که این پنل در قسمت بالایی و دور از دسترس فرزندانتان تعبیه شده، اما برای اطمینان بیشتر، امکان قفل کودک نیز در این پنل قرارداده شده‌است.

عیب‌یابی هوشمند یخچال فریزر
اگر در عملکرد یخچال‌ فریزر متوجه شرایط غیرعادی شدید، با استفاده از سیستم عیب‌یاب هوشمند، می‌توانید به راحتی از مشکل احتمالی مطلع شوید. کافی است گوشی هوشمند خود را به یخچال فریزر متصل کنید، سیستم عیب‌یاب هوشمند، هرگونه ایراد و نقص در عملکرد را به شما اعلام می‌کند تا قبل از آسیب کلی دستگاه، بدون صرف هزینه‌ی گزاف، مشکل یخچال فریزر را رفع کنید.

جمع‌بندی
یخچال فریزر 18 فوت امرسان مدل TFN18D، یک محصول ساده و زیبا، با قابلیت‌های فراوان، مصرف انرژی بهینه و قیمت مناسب است. این یخچال ‌فریزر برای یک خانواده‌ی 3 تا 5 نفره، بسته به میزان استفاده، گزینه‌ی مناسبی به حساب می‌آید. گارانتی 36 ماهه‌ی امرسان، کیفیت بالای ساخت این یخچال‌فریزر را تضمین می‌کند و مشکلات احتمالی به وجود آمده را در اسرع وقت، رفع خواهد کرد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال فریزر 18 فوت امرسان مدل TFN18D بدون آبخوری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *