یخچال فریزر دوقلو بلانتون مدل RE-FR 1901

29,500,000 تومان

یخچال فریزر دوقلو بلانتون مدل RE-FR 1901

ناموجود

توضیحات

یخچال فریزر دوقلو بلانتون مدل RE-FR 1901

یکی از یخچال‌ فریزرهای مدرن بازار است. فضای داخلی آن به قدری خوب طراحی شده که، گاهی افراد تعجب می‌کنند که چطور این همه مواد غذایی و ظروف و میوه و بطری و… در این یخچال فریزر جا می‌شوند. اما نقطه قوت بلانتون در همین است. نقطه قوتی که کمک می‌کند یخچال‌هایی با بیشترین فضا و بهترین عملکرد در دسترس مشتریان قرار بگیرد.

خانواده‌هایی با جمعیت 4 نفر به بالا، به یخچال فریزری نیاز دارند که گنجایش کافی را برای نگهداری از تمام مواد غذایی‌شان را داشته باشد. اما بعضی از خانواده‌ها نیز، فضای داخلی آشپزخانه‌شان خیلی زیاد نیست و نمی‌توانند از یخچال‌های بسیار بزرگ استفاده کنند.

این دسته از افراد، بهتر است از مدلی مانند این یخچال فریزر بهره ببرند چون اندازه‌ای استاندارد با گنجایش بالا دارند. ضمن اینکه، مجهز بودن یخچال فریزر دوقلو بلانتون مدل RE-FR 1901 به انواع تکنولوژی‌ها و سیستم‌ها، کار کردن با آن را حسابی راحت و جذاب می‌سازد.

در ادامه این مطلب، هرآنچه که لازم است درباره این محصول محبوب بلانتون بدانید را توضیح می‌دهیم.

 

ویژگی‌های ظاهری یخچال فریزر دوقلو بلانتون مدل RE-FR 1901
مزیت مهمی که یک یخچال فریزر دوقلو دارد، این است که می‌توان هر بخش از آن را به صورت مجزا در جای مختلفی قرار داد. البته، کنار هم قرار گرفتن هر دو بخش می‌تواند ظاهر بسیار زیباتری را به خانه شما ببخشد. اما، گاهی فضای آشپزخانه کم است و زیبایی در اولویت بعدی قرار می‌گیرد. در این صورت، داشتن یک مدل دوقلو مزیت بسیار خوبی محسوب می‌شود.

به همین خاطر، یخچال فریزر دوقلو بلانتون مدل RE-FR 1901 طیف وسیعی از مشتریان را از خود راضی نگاه داشته است. در قسمت یخچال، 5 طبقه مجزا تعبیه شده و 2 عدد کشو هم در پایین آن جا گرفته است. در قسمت پشت درب یخچال نیز، طبقات گوناگونی طراحی شده که می‌توان داخل آن‌ها چیزهای کوچک‌تر مثل بطری و تخم‌مرغ و موارد مشابه را قرار داد. در نتیجه، یخچالی فوق‌العاده جادار در اختیار دارید.

عمق 66 سانتی‌متری آن، عامل دیگری است که موجب شده تا حجم زیادی از مواد غذایی و ظروف در آن جای بگیرند. ضمنا، ارتفاع آن 192 سانتی‌متر و پهنایش 66 سانتی‌متر است. به عبارت دیگر، ارتفاع آن کم‌تر از 2 متر است و مطمئنا در اکثر آشپزخانه‌ها به راحتی وارد می‌شود. عرض حدودا نیم‌متری هم موجب می‌شود تا در هر گوشه و کناری که مورد نظرتان است، به راحتی آن را جای بدهید.

قسمت فریزر در بلانتون RE-FR 1901 از 7 عدد کشو تشکیل شده و همچنین 1 طبقه نیز داخلش طراحی شده است. این شکل از فضای داخلی، کمک می‌کند تا بیشتر مواد غذایی که می‌خواهید فریزر کنید را داخل کشوها نگهداری کنید و آن‌ها را در معرض نور یا نگاه مهمانان قرار ندهید. تک طبقه داخل فریزر هم برای مواردی است که می‌خواهید به صورت روزانه فریز کنید؛ مثل بطری آب.

یخچال فریزر دوقلو بلانتون مدل RE-FR 1901 در دو رنگ نقره‌ای (سیلور) و سفید چرمی تولید و عرضه شده است. هر دو رنگ زیبایی منحصر به فردی دارند. توصیه می‌کنیم انتخاب رنگ یخچال را، بر اساس تم رنگی آشپزخانه‌تان انجام دهید. به رنگ وسایلی مانند اجاق گاز، سینک ظرفشویی، ماشین ظرفشویی و کابینت‌ها دقت کنید و ببینید کدام رنگ برای یخچال‌تان مناسب‌تر است.

 

ویژگی‌های فنی یخچال فریزر دوقلو بلانتون مدل RE-FR 1901
در قسمت مقدمه گفتیم که کارایی این محصول بسیار ساده و البته جذاب است. در این بخش از مطلب، متوجه می‌شوید که چرا از واژه‌های ساده و جذاب برای کارایی فنی این محصول استفاده کرده‌ایم.

داشتن دو نمایشگر دیجیتالی دقیق، افزون بر اینکه ظاهر یخچال فریزر بلانتون RE-FR 1901 را شکیل‌تر و زیباتر ساخته، کمک می‌کند تا از دمای هر کدام از بخش‌ها آگاه باشید. تمام تنظیمات یخچال و فریزر را از طریق نمایشگر مجزای هر کدام می‌توانید مشاهده کنید.

آبسرد کن متصل به آب شهری
خیلی از افراد وقتی یک یخچال جدید می‌خرند، تا چند وقت از آبسرد کن آن منظم استفاده می‌کنند. اما رفته رفته این قابلیت را فراموش می‌کنند و بعد از چند وقت، انگار نه انگار که یخچال‌شان یک آبسرد با کیفیت دارد. در یخچال فریزر دوقلو بلانتون مدل RE-FR 1901 می‌توان آبسردکن را به آب شهری مستقیما متصل کرد. در نتیجه، دیگر لازم نیست که بطری آن را دائما پر از آب کنید و این بطری به راحتی از آب شهری پر می‌شود. این مزیت، موجب شده تا خریداران این یخچال همیشه از آب تازه، خنک و گوارای آبسردکن بنوشند و لذت ببرند.

رده مصرف انرژی A
یخچال فریزرهای دوقلو به این دلیل که دو موتور جداگانه دارند، نسبت به دیگر مدل‌ها برق بیشتری را مصرف می‌کنند. به همین خاطر، بسیار مهم است که سطح مصرف انرژی در این محصولات استاندارد باشد. در یخچال فریزر دوقلو بلانتون مدل RE-FR 1901 با سطح مصرف A طرف هستیم. بنابراین، می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

سایر سیستم‌ها و امکانات
با استفاده از یخساز همیشه تکه‌های یخ به مقدار کافی در اختیار دارید. دیگر لازم نیست که جایخی‌هایتان را هی پر و خالی کنید و این یکی دیگر از مزیت‌هایی است که سطح رفاه شما را بالاتر می‌برد.

سیستم عیب‌یاب هوشمند، سیستم قفل کودک، سیستم برودت نوفراست که مانع از تولید برفک می‌شود، خاصیت آنتی‌باکتریال، قابلیت تنظیم دما و رطوبت در کشوهای یخچال برای تازه ماندن میوه و سبزیجات، امکانات دیگری هستند که رضایت خاطر مشتریان این محصول از بلانتون را به همراه داشته‌اند. علاوه بر تمام این‌ها، اخطار باز ماندن درب‌ها نیز حسابی برای خانواده‌ها مهم و کاربردی می‌باشد.

 

نتیجه‌گیری
یخچال فریزر دوقلو بلانتون مدل RE-FR 1901 هرآنچه که یک یخچال فریزر کامل و استاندارد باید داشته باشد را دارد. ابعاد آن به گونه‌ای است که حتما در آشپزخانه‌های مختلف جا می‌شود. فضای داخلی یخچال و فریزر آن برای خانواده‌های 4 نفره عالی است و برای خانواده‌های پرجمعیت‌تر هم کاملا کفایت می‌کند. ظاهر این محصول به شکل مدرنی ساده است و دو عدد نمایشگر تاچ پنل هم پرستیژ آن را بالاتر برده‌اند.

از نظر فنی می‌توان آن را یکی از ایده‌آل‌ترین یخچال فریزرهای بازار دانست. این محصول ایرانی در مقایسه با جدیدترین یخچال فریزرهای خارجی، عملکردی بسیار قابل قبول دارد و در عین حال قیمتش کاملا مناسب و به‌صرفه است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال فریزر دوقلو بلانتون مدل RE-FR 1901”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *