گاز رومیزی گوفر مدل پاپیلو PAPILO

11,217,000 تومان

توضیحات

گاز رومیزی گوفر مدل پاپیلو PAPILO

گازهای رومیزی نسبت به اجاق گازهای مبله فضای بسیار کم‌تری اشغال می‌کنند. البته که این مسئله به معنای کیفیت و توان پایین‌تر نیست. بخش پایینی اجاق‌های مبله به فر و یا کمد نگه‌درای اختصاص دارد. در آشپزخانه‌های مدرن، فر توکار به صورت جدا و به همراه گاز صفحه ای استفاده می‌شود. گاز رومیزی گوفر مدل پاپیلو Papilo در یک ابعاد کوچک، امکان استفاده‌ی هم‌زمان از 5 شعله‌ را در اختیار شما قرار می‌دهد. منبع تغذیه‌ی این اجاق، گاز شهری و کپسول LPG است. البته که در هنگام استفاده از کپسول گاز، باید انتظار فشار پایین‌تری از شعله‌ها داشته‌باشید. اگر به تازگی به منزل جدیدی نقل مکان کرده‌اید و یا کابینت‌ها را تعویض کرده‌اید و به دنبال یک گاز رومیزی می‌گردید، پاپیلو Papilo می‌تواند یک گزینه‌ی زیبا و کاربردی باشد.

طراحی و ساخت گاز رومیزی گوفر مدل پاپیلو Papilo

جزئیات پیوست گاز-رومیزی-گوفر-مدل-Pailo.jpg
بدنه‌ی شیشه‌ای

اندازه‌ی بیشتر اجاق گازهای صفحه ای بین 75 تا 90 سانتی‌متر است اجاق گاز رومیزی گوفر مدل پاپیلو Papilo در ابعاد 89 در 52 سانتی‌متری، براساس ابعاد استنادارد اکثر کابینت‌ها طراحی شده‌است. بدنه‌ی این اجاق گاز از جنس شیشه سکوریت 8 میلی‌متری ساخته‌ شده‌است.

در نگاه اول ممکن است استفاده از شیشه در کنار شعله‌ی گاز، کمی عجیب به نظر برسد. شیشه‌های استفاده شده، کاملا در برابر حرارت بالا مقاوم‌اند. حتی در صورت ریختن آب سرد بر روی شیشه‌ی داغ، احتمال ترک خوردن آن بسیار پایین است. البته که توصیه می‌شود جسم خیلی سرد را روی بدنه‌ی داغ اجاق گاز قرار ندهید. کشیده شدن ظرف‌ها روی بدنه‌ی اجاق گاز، ممکن است باعث افتادن خط و خش روی محصول شود. این شیشه‌ها در برابر خط و خش مقاوم‌اند و قرار نیست تا پس از چند وقت با یک صفحه‌ی تماما خط خطی مواجه شویم.

گاز رومیزی گوفر مدل پاپیلوویژگی‌های گاز رومیزی


شعله‌های گاز رومیزی گوفر مدل پاپیلو Papilo

هرکدام از 5 شعله‌ی پخت و پز این اجاق گاز، برای استفاده‌ی خاصی طراحی شده‌اند. شعله‌ی بزرگ وسطی مخصوص پخت برنج و قابلمه‌های بزرگ است. حرارت در این شعله به دلیل ابعادی که دارد، می تواند قابلمه‌های بزرگ را به سرعت به نقطه‌ی جوش برساند. همچنین برای پخت غذاهایی مانند پلو که به حرارت کم اما پوشش تمام سطح قابلمه نیاز دارند، بسیار مناسب است.بین شعله‌های بدنه‌ی اجاق گاز، فضای کافی در نظر گرفته شده و 5 قابلمه‌ی متوسط تا بزرگ، روی این گاز صفحه ‌ای جا می‌گیرد.

 

شبکه‌های اجاق گاز رومیزی گوفر مدل پاپیلو Papilo

جزئیات پیوست  گاز-رومیزی-گوفر-مدل-Pailo.jpg
شبکه‌های اجاق گاز بیشترین وزن قابلمه‌ی در حال پخت را تحمل می‌کنند. شبکه‌های چدنی و مقاوم تعبیه شده در گاز صفحه‌ ای، توانایی تحمل وزن قابلمه‌های سنگین را دارند. طراحی این شبکه‌ها به گونه‌ای است که روی شعله‌های بزرگ، علاوه بر ظروف بزرگ، شیرجوش و ظرف‌های کوچک هم قابل استفاده هستند. بعد از مدتی استفاده، به دلیل کشیده‌شدن ظروف، ممکن است رنگ شبکه‌ها برود. روکش لعابی شبکه‌ها و سرشعله‌ها، در برابر خوردگی و تغیرر رنگ مقاوم‌اند. تمام قطعات استفاده شده در شبکه‌ها و سرشعله‌ها از محصولات شرکت ایتالیایی Defendi هستند.

گاز رومیزی گوفر مدل Papiloولوم گاز صفحه ای

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اجاق‌های گازی، وجود شعله و قابلیت تنظیم سریع آن است. تنظیم کردن و رسیدن به دمای مورد نیاز پخت، با مشاهده‌ی میزان شعله‌ی گاز، کار بسیار ساده‌ای خواهد بود. ولوم‌های اجاق صفحه ای به دلیل نزدیکی به شعله، معمولا داغ می‌شوند. اگر مراقب نباشید، ممکن است منجر به سوختگی شوند. ولوم‌های گاز رومیزی گوفر در برابر حرارت بالا مقاوم‌اند و گرمای زیادی را به خود جذب نمی‌کنند. از این رو، در زمان روشن بودن تمامی شعله‌ها، می‌توانید با خیال راحت با استفاده از ولوم‌ها، دمای هر شعله را کم و زیاد کنید.

نظافت گاز رومیزی گوفر مدل پاپیلو Papilo

گازهای رومیزی شیشه‌ای، به دلیل سطح صاف و صیقلی‌ای که دارند، بیشتر از گازهای استیل، چربی و لکه را نشان می‌دهند. بهتر است به صورت روزانه، سطح گاز تمیز شود. برای نظافت گاز رومیزی گوفر مدل پاپیلو Papilo بهتر است ابتدا تمام شبکه‌ها و شعله‌ها را جدا کنید و با استفاده از محلول آب و سرکه یا آب و جوش شیرین، سطح شیشه‌ای را تمیز کنید. شبکه‌ها و سرشعله‌ها هم درون یک تشت آب و مایع ظرفشویی، به راحتی تمیز می‌شوند.

 

عملکرد گاز رومیزی گوفر مدل پاپیلو Papilo

کیفیت پخت

در اجاق‌های الکتریکی، حرارت توسط المنت یا جریان القایی تولید می‌شود. علاوه بر مصرف بالای برق در این گاز رومیزی، به دلیل آن‌که مقداری زمان می‌برد تا المنت‌ها به حرارت مورد نیاز برسد، ممکن است پروسه‌ی پخت دچار مشکل شود. اما در اجاق‌های گازی صفحه ای، با مشاهده‌ی شعله‌ی زیر ظرف، به راحتی می‌توانید حرارت مورد نیاز برای پخت و پز را تنها با چرخاندن ولوم اجاق گاز، تنظیم کنید. تنها ویژگی اجاق‌های الکتریکی نسبت به اجاق‌های گازی، توزیع یکنواخت حرارت است. این مسئله با استفاده از یک شعله پخش‌کن به راحتی برطرف می‌شود. مزیت دیگر اجاق‌های گازی نسبت به الکتریکی، امکان استفاده در حالت قطعی برق است.

ایمنی و مصرف انرژی گاز رومیزی گوفر مدل پاپیلو Papilo

پیش می‌آید که قابلمه‌های در حالت پخت را فراموش کنیم. در این حالت محتویات آن سرریز شود و شعله‌ی اجاق گاز را خاموش کند. و اگر جریان گاز قطع نشود، ممکن است منجر به حادثه شود. ترموکوبل اولترا رپید گاز رومیزی گوفر، به محض خاموش‌شدن شعله، جریان گاز را قطع می‌کند. بدین ترتیب حتی اگر در خانه هم نباشید، با خاموش شدن شعله، جریان گاز قطع خواهد‌شد. مسیر انتقال گاز در این محصول کاملا با دقت طراحی شده و از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند. به همین دلیل، اجاق گاز صفحه‌ ای گوفر در برچسب انرژی، رتبه‌ی بالای A را کسب کرده‌است. نشان استاندارد اروپا، ISO 9001-2008 و نشان استاندارد ایران، تاییدی بر ایمنی و کیفیت ساخت این اجاق گاز صفحه ای است.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گاز رومیزی گوفر مدل پاپیلو PAPILO”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *