پلوپز و مولتی کوکر دیجیتال بلانتون مدل RC2001

3,187,500 تومان

پلوپز و مولتی کوکر دیجیتال بلانتون مدل RC2001

ناموجود

توضیحات

پلوپز و مولتی کوکر دیجیتال بلانتون مدل RC2001 یکی از دستگاه‌های حرفه‌ای بلانتون است که علاوه‌بر پخت برنج قابلیت طبخ خورشت، دسر، مربا، ماست و کیک را دارد. هنگام خرید پلوپز باید به نکات زیادی توجه کرد. اولین نکته برند محصول است چراکه شرکت‌هایی سرشناس معمولا از قطعاتی باکیفیت استفاده می‌کنند. پلوپز بلانتون یکی از بهترین محصولات این شرکت است که با قراردادن بهترین آپشن‌ها به پلوپزی کارآمد تبدیل شده است. طبخ غذا در این پلوپز در کمترین زمان صورت می‌گیرد و سرعت کار را دوچندان می‌کند. این محصول غذا را به آرامی اما در حرارتی مناسب پخت می‌کند. پلوپزها در اندازه‌های متفاوتی عرضه می‌شوند. پلوپز بلانتون با ابعادی استاندارد برای خانواده‌های کم جمعیت و پرجمعیت کاربرد دارد و با اینکه چندین کار را همزمان انجام می‌دهد از لحاظ قیمتی از هزینه مناسبی برخوردار است. در ادامه به نقد و بررسی این محصول حرفه‌ای پرداخته‌ایم.

طراحی و ساخت پلوپز و مولتی کوکر دیجیتال بلانتون مدل RC2001
امروزه آشپزخانه‌ها تمایزی با سایر قسمت‌های خانه ندارند و همه وسایل آن در دید قرار دارد به همین دلیل طراحی وسایل اهمیت بیشتری نسبت به قبل دارد. اگر کیفیت ساخت بدنه پلوپز خوب نباشد در طی زمان دچار آسیب می‌شود و شکل آن تغییر خواهد کرد. پلوپزهای دیجیتال نسبت به پلوپزهای معمولی ظاهر زیباتری دارند. پلوپز بلانتون با طراحی پنل لمسی بر زیبایی هرچه بیشتر این محصول افزوده است.

در تمامی پلوپزها، درب از بالا باز می‌شود و معمولا دیگ قابل جداشدن است. طراحی این پلوپز به شکل گرد و پلاستیکی است. چند برنامه به‌صورت پیش فرض در صفحه این محصول قرار دارند و سایر برنامه‌ها از طریق منو انتخاب می‌شوند. دکمه‌ها اگرچه لمسی هستند اما با شکل دایره‌ای نمادی از دکمه‌های فیزیکی به‌شمار می‌آیند. در سمت راست پنل دکمه منو و تایمر دیده می‌شود. در بخش پایینی استارت، تنظیم تایم و کنسل کردن برنامه وجود دارد.

پلوپز و مولتی کوکر دیجیتال بلانتون مدل RC2001
پلوپز و مولتی کوکر دیجیتال بلانتون مدل RC2001

در قسمت میانی پلوپز و مولتی کوکر دیجیتال بلانتون مدل RC2001 پنل صفحه نمایش تعبیه شده که می‌توان از آن keep warm یا گرم نگه‌دار و برنامه‌های مختلف را انتخاب کرد. برای پخت کیک، سیب زمینی سرخ کرده، برنج، ماست و سوخاری برنامه‌های متعددی وجود دارد که برای شروع تنها کافی است اسم برنامه را مشخص و دکمه استارت را بزنید. پلوپز بلانتون به‌صورت هوشمند وزن موادغذایی را تعیین کرده و زمان را مشخص می‌کند. در صورت نیاز می‌توانید این زمان را کم یا زیاد کنید.

همه برنامه‌هایی که شما به آن نیاز دارید روی پنلی با دکمه‌هایی لمسی هستند که با حرارت دست کار می‌کنند. زمان با اعدادی بزرگ قابل مشاهده است. درب دستگاه از نوع آلومینیومی است و با یک شاسی باز و قفل می‌شود تا در اثر فشار دست آسیب نبیند. همچنین برای حمل راحت‌تر پلوپز بلانتون دسته‌ای وجود دارد که نسبت به وزن محصول از مقاومت خوبی برخوردار است.

گنجایش پلوپز بلانتون
پیش از خرید پلوپز باید به تعداد اعضای خانواده خود توجه کنید. پلوپزها ظرفیت دیگ مشخصی دارند که حجم مشخصی از برنج را در خود جای می‌دهند. این مولتی کوکر بلانتون 8لیتری برای ظرفیت 5نفر طراحی شده پس بیش از 7 پیمانه برنج را با کیفیت خوبی طبخ نمی‌کند. اگر معمولا مهمان به خانه شما رفت و آمد می‌کند این پلوپز کارایی لازم را دارد چرا که پلوپزها اندازه بزرگی ندارند و برای استفاده روزمره ساخته می‌شوند. این پلوپز به ظرفی جهت بخارپز و سرخ‌کردن غذاها مجهز شده که از حجم خوبی برخوردار است و می‌تواند کمکی بسیار حرفه‌ای برای شما باشد.

پلوپز و مولتی کوکر دیجیتال بلانتون مدل RC2001 چه ویژگی‌هایی دارد؟
توان مصرفی 860 وات
توان مصرفی در وسایل برقی از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه قدرت دستگاه را تعیین می‌کند. در صورتی که پلوپز گرمایش خوبی ندارد یا با سرعت کمی غذا را پخت می‌کند به‌دلیل توان پایین آن است. عموما در وسایل برقی کوچک همچون پلوپز توان بیشتر از 1500 وات استفاده نمی‌شود چراکه توان حرارتی بالا غذا را می‌سوزاند. در این پلوپز بلانتون از توان 860 وات استفاده شده که به 1000 نزدیک است و توان خوبی به‌شمار می‌رود.

دارای دیگ از جنس تفلون نچسب
جنس ظرف داخلی پلوپز ارتباط مستقیمی با کیفیت پخت برنج و شست و شوی آسان آن دارد. تفلون یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین ظرف‌ها در پلوپزها است که مانع چسبیدن برنج به اطراف شده و امکان تهیه برنج قالبی را فراهم می‌کند. امروزه پلوپزهایی با جنس سرامیک نیز تولید می‌شوند اما بلانتون با سال‌ها تجربه در زمینه تولید لوازم خانگی از جنس با کیفیت‌تری استفاده کرده است.

مجهز به صفحه نمایش لمسی
زمانی که پلوپز چندکاره یا دیجیتال باشد صفحه نمایش آن اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در پلوپز و مولتی کوکر دیجیتال بلانتون مدل RC2001 شما از هر دو قابلیت برخوردارید. این صفحه تنظیماتی همچون مدت زمان پخت و برنامه انتخاب شده را به‌شما نشان می‌دهد. همچنین این امکان را دارید که برنامه انتخاب شده را کنسل و برنامه دیگری جایگزین آن کنید.

دارای برنامه ریزی پخت 24 ساعته
پلوپز بلانتون با برنامه‌ریزی 24ساعته یکی از بهترین محصولات برای کارمندان است. به این ترتیب شما می‌توانید پیش از خروج از خانه یا هر زمان دیگری برنج را شسته و داخل پلوپز بریزید سپس به آن زمان دهید که در چه زمانی روشن شود. با این روش وقتی به خانه برمی‌گردید غذای شما آمده سرو است و تایمر بدون حضور شما عملیات پخت را شروع و به اتمام می‌رساند.

برنامه‌های پخت متنوع پلوپز بلانتون
پلوپز و مولتی کوکر دیجیتال بلانتون مدل RC2001 به 20 برنامه پخت مجهز است. با لمس هر برنامه از روی نمایشگر تنظیمات پخت به‌صورت اتومات اجرا می‌شود. این دستگاه همچنین قابلیت تنظیم دستی دما و زمان را دارد که با فلش‌های < و > انجام می‌شود. همچنین با دکمه منو که به‌صورت MENU روی دستگاه مشخص شده برنامه‌ها را در خود جای داده که با لمس آن می‌توانید برنامه موردنظر خود را پیدا کنید. سپس زمان و دمای موردنظر را روی آن تنظیم نمایید.

جمع بندی: پلوپز و مولتی کوکر دیجیتال بلانتون مدل RC2001
پلوپز بلانتون یکی از محصولات حرفه‌ای آشپزخانه است که در زمانی کوتاه و به‌صورت اتوماتیک غذایی خوش طعم و لذیذ را آماده می‌کند. پوشش نچسب تفلون اجازه چسبیدن برنج به کناره‌ها را نمی‌دهد. زمان‌سنج قابلیت خوبی است که پس از اتمام پخت المنت‌ها را خاموش کرده تا غذا در پلوپز و مولتی کوکر دیجیتال بلانتون مدل RC2001 ته نگیرد. سبد مخصوص سرخ‌کردنی‌ها و کیک از ویژگی‌های خوب این دستگاه است. تایمر 24ساعته که روی پلوپز بلانتون تعبیه شده پخت غذا بدون دخالت دست را فراهم می‌کند به این ترتیب اگر شما کارمند هستید با مولتی کوکر بلانتون بدون دغدغه‌ی حضور در خانه می‌توانید غذایی خوشمزه فراهم کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پلوپز و مولتی کوکر دیجیتال بلانتون مدل RC2001”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *