هود امرسان مدل اونیکس Onyx

5,818,000 تومان

هود امرسان مدل اونیکس Onyx

دسته: ,

توضیحات

هود امرسان مدل اونیکس

هود از مهم و ضروری‌ترین تجهیزات آشپزخانه است که هنگام پخت و پز، بو، گرما، رطوبت و چربی را از محیط می‌زداید. تاثیر بوزدایی و عملکرد هود به برند و نوع تکنولوژی استفاده شده در آن بستگی دارد.

انتخاب بهترین هود شاید کمی سخت باشد چون شما تا زمانی که آن را نصب نکنید متوجه خوب یا بد بودن آن نمی‌شوید اما دانستن چند نکته باعث می‌شود که انتخاب بهتری داشته باشید.

هر مصرف کننده ابتدا باید اولویت‌های خود را تعیین و براساس بودجه درنظر گرفته شده از بین محصولات موجود انتخاب کند. هود در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود اما معمولا رنگ‌های فانتزی ندارد پس رنگ را نباید در اولویت‌های خود قرار دهید در عوض مکش و اندازه اهمیت بیشتری دارند. هود امرسان مدل اونیکس از هودهای مدرن است که از بهترین متریال برای ساخت آن استفاده شده است. این محصول چه مشخصات منحصربه فردی دارد؟

طراحی هود امرسان مدل اونیکس

امروزه بر طراحی هودها بیشتر از قبل توجه می‌شود چون فضاسازی آشپزخانه در اولویت قرار گرفته است. کارمندان بیشتر ساعت خود را در آشپزخانه به سر می‌برند چون پس از بازگشت از محل کار باید غذای افراد خانواده را آماده و مقدمات سرو آن را فراهم کنند.

از طرفی چون هود یکی از تاثیرگذارترین وسایل در زیبایی آشپزخانه است به آن توجه بیشتری شده است. هودها در چند نوع مورب، هود شومینه‌ای، آسانسوری، توکار و جزیره تولید می‌شوند. اگر بیشتر وسایل شما به‌صورت توکار طراحی شده‌اند بهتر است هود را هم توکار انتخاب کنید اما در غیر این صورت انتخاب انواع مدل‌ها به سلیقه و سبک طراحی آشپزخانه شما بستگی دارد.

آشپزخانه شما طراحی مدرن یا کلاسیک دارد؟ هود امرسان طوری طراحی شده که در هر دو نوع مدرن و کلاسیک قابلیت استفاده دارد چون ظاهر آن کاملا ساده است و تنها چند دکمه لمسی روی آن مشخص هستند. کناره‌های هود کمی انحنا دارد که به طراحی آن با سایرین تفاوت بخشیده است.

هود امرسان مدل اونیکس چه ویژگی‌هایی دارد؟

فیلتر هود سه لایه آلومینیومی
فیلترها در دو نوع ذغالی و آلومینیومی تولید می‌شوند. فیلترهای ذغالی به اندازه آلومینیومی کاربردی نیستند اما امکان جذب بو، غبار و چربی را در حد قابل قبولی دارند.

این فیلترها را باید هر سه ماه یکبار عوض کنید و به دلیل داشتن دی اکسید کربن باعث سردرد و خستگی می‌شود. در صورتی که در تاریخ مشخص فیلتر ذغالی را عوض نکنید به موتور هود آسیب می‌رسد. در حالی که فیلترهای آلومینیومی را می‌توانید در ماشین ظرفشویی بشویید و به راحتی از هود باز می‌شود. نوع سه لایه آن به شما تضمین می‌کند که بیشترین مکش ایجاد خواهد شد. با این توضیحات این مدل از هود امرسان بالاترین کارایی را خواهد داشت.

قدرت مکش بسیار بالای هود امرسان

اگر شما هر روز در خانه پخت و پز غذا را انجام می‌دهید یا بیشتر غذاها را سرخ می‌کنید هود باید مکش بالایی داشته باشد. اندازه گیری قدرت هود براساس متر مکعب بر ساعت بیان می‌شود.

هرچقدر این عدد بیشتر باشد حجم هوای تخلیه شده در روز بالاتر خواهد بود. غذاهای ایرانی تولید بخار و بوی زیادی دارند و از طرفی معمولا سرخ می‌شوند بنابراین با توجه به سبک غذای ایرانی شما نیاز به یک هود پر قدرت نیاز دارید. هود امرسان با قدرت مکش ۷۰۰-۸۵۰ متر مکعب در ساعت از بهترین هواکش‌های موجود در دنیا است.هود امرسان مدل اونیکس Onyx

حسگر نور، حرارت و دود

پس از هوشمند شدن اجاق گازها به کار بردن یک هود هوشمند اهمیت دارد. هود امرسان مدل اونیکس حسگرهایی دارد که قدرت مکش را با میزان آلودگی هوا هماهنگ می‌کند.

اگر شما در حال پخت و پز چند غذا باشید حرارت و دود بیشتری ایجاد می‌شود در نتیجه هود با قدرت بالاتری مکش را انجام می‌دهد. هود هرگونه گاز متان، اتان، پروپان و بوتان را تشخیص می‌دهد و با به کار انداختن فن با دور بالا هرگونه آتش سوزی را به حداقل می‌رساند. این هود مجهز به دور فوق سریع است که در شرایط تجمع زیاد بخار به کار می‌افتد.

میزان صدای هود امرسان مل اونیکس

همه هودها هنگام کارکردن صدا ایجاد می‌کنند اما تکنولوژی جدید باعث می‌شود برخی از آن‌ها به قدری بی‌صدا باشند که گویی اصلا صدایی به گوش نمی‌رسد. مدل‌های جدید هود بر موتور کار بیشتری کرده‌اند.

موتور هود اگر از جنس پلاستیک باشد صدای کمتری ایجاد می‌کند. اگر تحمل صدای زیاد را ندارید حتما در مورد سر و صدای آن حساس باشید. این مدل هود امرسان صدایی کمتر از ۶۰ دسی‌بل دارد که فوق‌العاده است.

ابعاد هود امرسان مدل اونیکس

اندازه یکی از فاکتورهای مهم در خرید هود آشپزخانه است. اندازه هود باید با اجاق گاز تناسب داشته باشد تا بتواند تمام بو و بخار را جذب کند. البته می‌توانید هود بزرگتر را هم خریداری کنید اما قیمت آن کمی بالاتر می‌رود.

درمورد هود اندازه مشخص شده برای آن را در نظر بگیرید. اگر هود درون کابینت جای داده ‌شود اندازه‌ها باید کاملا متناسب باشند. اندازه این هود امرسان ۹۰سانتی‌متر است که ابعادی استاندارد بیان می‌شود. اکثر اجاق گازهای رومیزی عرضی کمتر از ۸۵ سانتی‌متر دارند پس با این هود امرسان هماهنگ می‌شوند.

جمع بندی
اگر در خرید خود به‌دنبال بهترین‌ها هستید هود امرساان مدل اونیکس برای شما ایده‌آل‌ترین محصول خواهد بود. این هود قدرت مکش بسیار بالایی دارد، صدای فوق‌العاده پایین و حسگر نور، بو و حرارت که یک مجموعه کامل از هود را پدید می‌آورد. خصوصیات منحصربه فرد این دستگاه و طراحی ظاهری متفاوت آن باعث شده که طرفداران زیادی پیدا کند. بدون لحظه‌ای تردید برای خرید این هود اقدام کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هود امرسان مدل اونیکس Onyx”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *