همزن کاسه‌ای بلانتون مدل BM1002S

1,900,000 تومان

همزن کاسه‌ای بلانتون مدل BM1002S

ناموجود

دسته:

توضیحات

همزن کاسه‌ ای بلانتون مدل BM1002S
همزن‌ها از وسایل کاربردی در تهیه انواع غذا هستند که طی سالیان پیشرفت ظاهری چشمگیری داشته‌اند.

ممکن است وقتی به خرید همزن فکر می‌کنید آن را وسیله‌ای غیر ضروری بدانید اما وقتی برای تهیه کیک یا کوکو لازم به هم‌زدن موادغذایی پیدا کنید تازه متوجه می‌شوید که همزن برقی تا چه حد به شما کمک خواهد کرد.

کاری که با دست در ۲۰ دقیقه انجام می‌شود را این محصول در عرض ۲ دقیقه به پایان می‌رساند. چه بسا که بافت مواد با همزن برقی یکدست‌تر است و در طعم نهایی تاثیر به سزایی دارد.

مزیت خوب همزن کاسه ای بلانتون مدل BM1002S قابلیت جدا شدن همزن از کاسه است تا در مواقع دلخواه بتوانید همزن را برای چند ظرف استفاده کنید. در این دستگاه چند قفل تعبیه شده تا قطعات به‌طور کامل روی دستگاه قرار بگیرند. روی کاسه نیز قسمت شفافی دارد که محتویات درون کاسه را می‌توانید به خوبی ببینید.

طراحی همزن کاسه‌ ای بلانتون مدل BM1002S
اولین چیزی که در هر محصولی جلب توجه می‌کند شکل ظاهری آن است. استیل بودن رنگ کاسه این همزن با سایر قسمت‌ها تضادی ایجاد کرده تا شکلی زیبا از آن به‌وجود بیاورد. این محصول یک کاسه استیل بزرگ و عمیق دارد که می‌توانید انواع مواد غذایی را در آن بریزید. کاسه‌ی این همزن نیز به یک درب مجهز شده که روی آن کاملا محکم می‌شود اما یک قطعه‌ی طلقی شفاف روی درب در نظر گرفته شده تا محتویات را بتوانید ببینید.تیغه همزن بلانتون

همزن
این وسیله شکلی شبیه اتو دارد که به ۲ صورت عمودی و افقی روی زمین می‌ایستد. وقتی در حین هم‌زدن چیزی هستید و باید چند دقیقه به ماده استراحت دهید می‌توانید همزن را به‌صورت عمودی بگذارید بدون اینکه لازم باشد تیغه‌ها را خارج کنید و بعد دوباره به کار خود ادامه دهید.

روی بدنه این همزن چند دکمه وجود دارد که بسیار کاربردی هستند. یکی از آن‌ها که Eject نام دارد برای جدا کردن تیغه‌ها به کار می‌رود. یعنی با فشاردادن این دکمه تیغه‌ها از جای خود خارج می‌شوند تا بتوانید آن‌ها را در بیاوید.

دکمه بعدی تنظیم سرعت است که ۵ حالت دارد. طبیعتا عدد ۱ کمترین و ۵ بیشترین سرعت را ایجاد می‌کند.

برای تنظیم سرعت باید دکمه‌ای را به سمت چپ یا راست حرکت داد. توربو احتمالا شما را یاد ماشین‌های مسابقه کامپیوتری می‌اندازد که با زدن توربو به یکباره ماشین شتابی می‌گیرد که به سرعت برنده مسابقه می‌شوید. توربو در این همزن نیز تقریبا همین قابلیت را دارد. یعنی دستگاه به بالاترین عملکرد خود می‌رسد.پنل کنترل همزن بلانتون

کاسه‌ی همزن
این کاسه از جنس استیل طراحی شده تا شست و شوی آن راحت باشد. وزن این محصول به قدری کم است که وقتی آن را برمی‌دارید فشار بسیار کمی روی دست حس می‌کنید. پس پر کردن ظرف باعث چند برابرشدن وزن نمی‌شود بلکه طراحی به‌طوری انجام شده که خود وسیله وزنی نداشته و وزن، تنها به دلیل مقدار موادغذایی باشد.

بعد از قراردادن کاسه، درب را با یک قفل که از قسمت کناری تنظیم می‌شود می‌توانید روی کاسه بگذارید. این کاسه کاملا در جای خود سفت می‌شود تا تکان خوردن آن در حین حرکت موجب شکستگی دیواره‌ها نشود.

 

همزن کاسه ‌ای بلانتون مدل BM1002S چه ویژگی‌هایی دارد؟
ظرفیت بالا
از آنجایی که مشخص نیست شما هربار قرار است برای چه تعداد از اعضای خانواده مواد غذایی را تهیه کنید پس گنجایش ظرف اهمیت دارد. ظرفی که کوچک باشد را نمی‌توان به ظرف بزرگ‌تر تبدیل کرد اما اگر ظرف بزرگ باشد می‌توان مقدار کم مواد را هم در آن آماده نمود. پس این کاسه با داشتن ظرفیت ۵ لیتر مقداری بسیار مناسب برای پخت انواع غذا است.

با بازکردن درب کاسه مواد را درون آن بریزید بعد درب را ببیندید، همزن را در جای خود قرار دهید و در چند دقیقه با سرعت موردنظر مواد را باهم مخلوط کنید. این کاسه با ظرفیت ۵لیتر بهطور معمول برای خانواده‌های ۴نفره به بالا مورداستفاده قرار می‌گیرد.کاسه همزن بلانتون

چرخش کاسه تا ۳۶۰ درجه
اگر دقت کنید روی قسمت بالایی کاسه شیارهایی قرار دارد. این به‌خاطر چرخش راحت کاسه ایجاد شده است. چرخش کاسه همزمان با تیغه‌ها به میکس فوق‌العاده مواد کمک می‌کند. با وجود همچین قابلیتی است که شما فرق همزن دستی و برقی را متوجه می‌شوید. سرعت چرخش بالای کاسه به جابجایی موادغذایی کمک می‌کند تا همه قسمت‌ها یکسان هم بخورند.

توان ۳۰۰ وات همزن بلانتون
خوب یا بد بود یک دستگاه الکترونیکی را قدرت موتور آن مشخص می‌کند. هرچقد موتور توان بیشتری داشته باشد، عملکرد بهتری دارد. هرقدر که یک وسیله ظاهر و امکانات خوبی داشته باشد، عملکرد ضعیف آن دردسرساز خواهد شد.

توان مشخص می‌کند که بهره‌بری تا چد حد می‌تواند خوب باشد. زمانی که توان یک دستگاه کم باشد مخلوط کردن مواد در زمان بیشتری انجام می‌شود. این دستگاه با داشتن توانی بسیار خوب، بهترین کاربری را از لحاظ مخلوط کردن مواد دارد.

تیغه مخصوص برای خمیر
بافت خمیر کمی با سایر مواد فرق دارد زیرا درهم تنیده‌تر است به همین دلیل تیغه آن باید تفاوت داشته باشد. تیغه این همزن شکلی استوانه‌ای دارد تا درون خمیر فرو رود و با پرتاب آن به سمت‌های مختلف کاسه، بافتی منسجم ایجاد کند.

تیغه خمیر زن در همه همزن‌ها وجود ندارد و گاهی یک محصول تنها به یک تیغه بسنده می‌کند. برای آماده سازی مواد به صورت حرفه‌ای به چند تیغه نیاز است. بهتر است وسیله‌ای خریداری شود که حتی اگر تیغه‌ها را ندارد امکان نصب انواع تیغه روی آن باشد.تیغه مخصوص خمیر همزن بلانتون

دارای دسته ارگونومیک
باتوجه به اینکه در تمام ساعاتی که شما مشغول کار با همزن هستید باید آن را در دست بگیرید، دسته‌ای استاندارد اهمیت بالایی دارد. دسته همزن بلانتون ارگونومیک است یعنی در قسمت درونی شیارهایی دارد که دست درون آن فرو می‌رود. به این روش مخلوط کردن مواد با سرعت بالا انجام می‌شود.

 

 

جمع بندی
همزن کاسه ‌ای بلانتون مدل BM1002S محصولی کاربردی است که برای خانواده‌ای ۴نفره مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این همزن می‌توانید انواع کیک یا غذاها را آماده کنید زیرا گنجایش ظرف ۵لیتری آن حجم بسیار خوبی به‌شمار می‌رود. از طرفی توان این دستگاه به قدری بالا است که مشکلی با کندی آن نخواهید داشت. اگرچه بلانتون تمامی امکانات دلخواه را دارد اما این در قیاس قیمت آن است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “همزن کاسه‌ای بلانتون مدل BM1002S”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *