فر توکار V901S آلتون

22,220,000 تومان

فر توکار V901S آلتون

دسته: ,

توضیحات

فر توکار V901S آلتون

فر ۹۵ لیتری آلتون

فر ۹۵ لیتری آلتون همراه با آیشنهای فراوان برای خانمهای خانه دار ایرانی و آشیزهای حرفه ای و نیمه حرفه ای عرضه شده است و می تواند برای کارهای مختلف شیرینی پزی و آشپزی مورد استفاده قرار گیرد. برند آلتون ساخت این فر را با تکنولوژی نوین روز همراه کرده است و مصرف کنندگان می توانند آن را در زمینه های مختلف آشپزی و قنادی مورد استفاده قرار دهند. با ما همراه باشید تا این محصول را به صورت دقیق و حرفه ای مورد بررسی قرار دهیم.

 

ابعاد فر

ابعاد بزرگ این فر به گونه ای است که یک آشپز می تواند مواد اولیه دوبرابری را نسبت به فرهای معمولی دیگر استفاده کرده و در یک سرویس پخت در فر قرار دهد. با نگاهی به محفظه ۴۰ در ۱۰ سانتی متری فر متوجه میشویم که قشرهای مختلفی که از این محصول استفاده می کن ند، میتوانند از مواد اولیه با حجم بالا استفاده کرده و حتی قالبهای پرتعداد و با اندازهای بزرگتری را در داخل آن جای دهند.

کارکرد فر برای قنادی

برای پخت محصولات قنادی و شیرینی پزی می توانید از قالبهای بزرکی همچون قالب ۲۵ یا دو عدد قالب ۲۳ در کنار هم استفاده کنید. ۴ عدد قالب ۲۱ هم در این محفظه بزرگ جا میشود و حتی با توجه به طول ۹۰ سانتی متری فر، می توانید دو عدد قالب ۳۰ سانتی متری را به راحتی در آن جای دهید. با این کار شما مواد اولیه بیشتری را می توانید به کار برده و مدت زمان اختصاص داده شده به پخت را به نصف کاهش دهید. این ویژگی ها سبب می شود که فر ۹۵ لیتری آلتون برای کارهای حرفهای و نیمه حرفهای قنادی بسیار مناسب باشد. انواع کیک را میتوانید در این فر طبخ کرده و قالبهای ی با اندازه های متنوع را به صورت همزمان در آن جای دهید.

 

کارکرد فر برای آشپزی

در زمینه ی آشپزی، به جز آشپزهای مبتدی خانگی، آشپزهای حرفه ای و نیمه حرفهای هم می توانند از فر ۹۵ لیتری التون بهترین استفاده را ببرند. به راحتی می توانید استیک هایی با ابعاد بزرگ را در فرجا داده و یک بوقلمون بزرگ درسته را طبخ کنید. آشپزی این چنینی لذت بسیاری دارد و يقينا تفاوت معنادار این محصول را با فرهای دیگر خواهید دید. بدین ترتیب هنگام پخت غذاهای حرفهای، می توانید در زمان خود هم صرفه جویی کنید.

 

ویژگی های فر 90

سینی عمیق

با سینی عميق فر آلتون ۹۵ لیتری می توانید مواد غذایی را با ظرفیت دوبرابری روی آن قرار داده و در زمان صرفه جویی کنید. با این سینی محتویات بیشتری از مواد اولیه شیرینی و کیک های مختلف را نیز میتوانید مورد استفاده قرار داده و در مدت زمان کمی آنها را تهیه کنید.

 

ریل تلسکوپی

این فر با استفاده از ریل تلسکوپی، فرایند خارج کردن غذای آماده از داخل فر را ساده تر می کند و انگشتان دست شما کمترین تماس را با بدنه ی داخل فر خواهد داشت. این ویژگی مهم به واسطه بدنه ی نسوز و مقاوم در برابر حرارت آن فراهم شده است.

 

نمایشگر دیجیتال لمسی

نمایشگر دیجیتالی امکان انتخاب برنامه های موجود در فر را فراهم می کند. هنگامی که عملیات پخت و پز توسط فر انجام می شود، اطلاعات کاملی از آن روی همین نمایشگر به نمایش درخواهد آمد. دمای پخت نیز در خلال همه ی برنامه های فر رویت شده و راحتی بیشتری را به کاربر در حین کنترل عمليات پخت و پز ارائه می دهد.

 

فن گردش هوای داغ

فن گردش هوای داغ، هوای گرم را به کل محفظه رسانده و سبب میشود که یکنواختی در پخت غذا و شیرینی فراهم شود. بدین ترتیب کیفیت پخت بالا می رود. با این آپشن، هوای داغ به صورت یکسان در محفظه فر به گردش درآمده و شرایط مناسبی را برای پخت فراهم می کند.

 

درب سه جداره شیشه ای

درب سه جداره شیشه ای فر ۹۵ لیتری آلتون باعث جلوگیری از پرت حرارتی میشود. بدین ترتیب کیفیت پخت حفظ شده و دمای تعیین شده فضای داخلی فر، به بیرون راه پیدا نخواهد کرد. در کنار آن جداره بیرونی نیز همیشه خنک مانده و مسائل خطرناکی همچون سوختن دست رخ نخواهد داد این محصول می تواند یک پخت سریع و آسان را برای کاربر فراهم کند و دما را در یک مدت زمان پایین به حد قابل توجهی بالا برد. در نظر داشته باشید که این ویژگی، همراه با حفظ کیفیت همیشگی غذا خواهد بود.

 

شیشه Low-e

شیشه ها به کار رفته در این فر، از یک لایه نازک میکروسکوپی برخوردار است و سبب میشود که تبادل گرمایی از داخل به بیرون و از بیرون به داخل صورت نگیرد. در چنین شرایطی دمای تعیین شده برای محفظه داخلی فر، حفظ خواهد شد.

ذخیره برنامه دلخواه

با ذخیره تمام برنامه های سفارشی خود در سیستم فر آلتون که لیتری، روند پخت و پز سریع تر طی خواهد شد و تنها با یک بار تنظيم شرایط دقیق و رسیدن به دما و زمان ایده آل می توانید در دفعات بعد بدون تنظیم خاصی همین روند را با برنامه های آماده تکرار کلید تایمر پیشرفته زمان پخت تایمر پیشرفته فر باعث میشود که شما نگرانی و استرس از بابت پخت خوب غذاهای خود نداشته باشید. با این تایمر می توانید زمان تعويض سینی ها با تعویض جایگاه ماده غذایی را متوجه شده و با خیال راحت به دیگر کارهای جانبی خود

سیستم ایمنی خودکار

سیستم ایمنی خودکار فر هنگام بروز ایرادات ناخواسته می تواند به صورت خودکار فعال شده و قسمتهای مختلف فر را از کار بیندازد ایرادات حرارتی و برفی از جمله ی این اشکالات هستند که با سیستم خودکار فر، هیچ اسیبی به فر وارد نخواهند کرد

قفل کودک

قفل کودک فر آلتون ۹۵ لیتری باعث میشود که نگرانی از بابت ایجاد خلل در فرایند پخت به دلیل دخالت افراد غیرمجاز نداشته باشید. با فعال کردن این گزینه نمایشگر فر خاموش می شود و امکان تغییر توسط دکمه های آن ایجاد نمی شود.

 

۱۱ برنامه پخت

المنتهای موجود در فر آلتون ۹۵ لیتری در تعداد بالا تعبیه شده اند و مهمترین خاصیت آنها این است که در زمینه ی آشپزی قنادی و شیرینی پزی می توانید از ۱۱ برنامه پخت منحصر به فرد آن استفاده کنید. این برنامم ها با فعال یا غیرفعال شدن این المنتها فراهم شدند.

لولای آرام بند (soft close)

لولای سافت کلوز به کار رفته در فر باعث میشود که بدنه ی درب فر بدلیل محکم بسته شدن آسیب نبیند. این ویژگی در نزدیکی فاصله بین درب و محفظه ی فر باعث میشود که درب به آرامی بسته شده و کاربر نیز دخالتی در این امر نداشته باشد بدین ترتیب احتمال آسیب دیدن دست افراد خردسال نیز کمتر خواهد شد.

پوشش داخلی آسان تمیز شونده

تمیز کردن فضای داخلی فر به ساده ترین شکل ممكن صورت میگیرد. لعابی که برای فر ۹۵ لیتری آلتون استفاده شده است. از مواد نانو تهیه شده و هیچ خلل و فرجی هم ندارد مواد غذایی به لعاب می جستند و بنابراین به راحتی می توان آن را تمیز کرد.

دو عدد جوجه گردان

میدانیم که پخت مرغ گریل شده یکی از کاربردهای اصلی و پرطرفدار فر است. در این محصول هم دو عدد جوجه گردان خواهیم داشت که عملکرد روان و آهستهای دارند و میتوان ند در محفظه ی بزرگ فر، دو مرغ درسته را در خود جای داده و یک غذای لذیذ و خوشمزه را آماده کنند. بدین ترتیب یک مرغ مغز پخت و عالی خواهید داشت.

 

سنسور حس گر پخت گوشت Meat probe

هنگام پختن گوشت، سیب زمینی یا بروکلی می توانید از سنسور میت پراب استفاده کرده و دمای داخلی این غذاها را نیز کنترل کنید. این روند باعث هرچه لذیذتر شدن آنها شده و آشپز میتواند چنین غذاهایی را تا حد دلخواه و مشخصی بپزد.

فن خنک کننده اتوماتیک

خنک کننده اتوماتیک محصول در شرایط مختلف فعال شده و از رسیدن آسیب به قطعات فر جلوگیری می کند. این امر برای عملیات پخت وپز هم بسیار مناسب است، چرا که آمادگی لازم پیش از شروع پخت به صورت ایده آل فراهم می شود است.

گریل کردن غذا با فر

حتما می دانید که یکی از بهترین ویژگیهای فر گریل کردن غذا است. نسل جدید چنین ویژگی ارزشمندی را از تمام فرها انتظار دارند و مخصوصا برای گریل کردن فست فود، از آن استفاده میکن ند. فر ۹۵ لیتری التون هم از این خصیصه برخوردار است و می تواند با استفاده از المنت حرارتی، باعت برشته شدن سریع انواع مختلف غذاها شود .

سیستم پخت سریع

با استفاده از قابلیت تمام المنت های موجود در فر، این محصول می تواندیک پخت سریع و آسان را برای کاربر فراهم کند و دما را در یک مدت زمان پایین به حد قابل توجهی بالا ببرد. در نظر داشته باشید که این ویژگی، همراه با حفظ کیفیت همیشکی غذا خواهد بود

برنامه یخ زدایی

با داشتن این محصول دیگر می توانید یخ زدایی از محصولات غذایی مختلف خود را نیز با آن انجام دهید. فن فر، دمای مشخصی را به مواد یخ زده در داخل فر رسانده و عملیات یخ زدایی را انجام می دهد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فر توکار V901S آلتون”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *