فریزر 15 فوت امرسان مدل FN15D/TP

13,088,250 تومان

فریزر 15 فوت امرسان مدل FN15D/TP

ناموجود

دسته:

توضیحات

فریزر 15 فوت امرسان مدل FN15D/TP
یکی از وسیله‌های کاربردی که زمان نگهداری موادغذایی را بالا می‌برد فریزر چند کشو امرسان است. اگر شما جز آن دسته هستید که انواع موادغذایی را فریزر می‌کنید تا در وقت مبادا آن را بیرون آورید و استفاده کنید یک فریزر با ظرفیت بالا نظر شما را جلب خواهد کرد.

این فریزر، ۷ کشوی شفاف دارد که می‌توانید در هر بخش آن خوراکی مختلفی را منجمد کنید. از آن‌جایی که امرسان طراحی ساده را به شکل‌های شلوغ و پرنقش ترجیح می‌دهد در این فریزر هم اصل سادگی را رعایت کرده و جز یک دستگیره و نمایشگر قطعه دیگری روی یخچال دیده نمی‌شود. هر ماده غذایی دمای خاصی را نیاز دارد به همین دلیل فریزر 15 فوت امرسان مدل FN15D/TP گردش هوای اجباری در طبقات را قرار داده تا انجماد به خوبی انجام شود. ویژگی‌های این فریزر در اینجا تمام نمی‌شود بلکه خصوصیاتی دارد که در ادامه باید آن را بخوانید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید یخچال فریزر به همراه اطلاعاتی که هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد!

طراحی فریزر 15 فوت امرسان مدل FN15D/TP
زمانی که روبه‌روی این یخچال می‌ایستید یک فریزر سفید را می‌بینید که دستگیره‌ای طولی روی بدنه دارد و نمایشگری با رنگ متصاد و مشکی که ترکیب جالبی ایجاد کرده است. اگر درب فریزر را باز کنید ۷کشو مقابل چشمان شما قرار می‌گیرد.

ابعاد این کشوها کاملا استاندارد است و مشکلی برای قراردادن حجم زیادی محصول وجود ندارد. می‌توانید طبقات پایین‌تر را به خوراکی‌هایی اختصاص دهید که کمتر از آن استفاده می‌کنید مانند میوه‌هایی مانند آلبالو که در زمستان بسیار کاربردی هستند. طبقات بالا دسترسی راحت‌تری دارند پس مرغ، گوشت و سبزی که هر روز از آن‌ها استفاده می‌شود را در این طبقات بگذارید.

نمایشگر دیجیتال دقیق
شاید پس از نگاه کردن به این فریزر از خود بپرسید که این نمایشگر چه کاربردی دارد؟ مسلما هیچ قطعه‌ای بدون هدف در فریزر امرسان قرار داده نشده است. این نمایشگر دمای درون فریزر را به شما نشان می‌دهد تا اگر به هر دلیلی دما بالا رفت شما سریع متوجه شوید و دما را به حالت اول بازگردانید.

البته توجه کنید که این دما مدام تغییر نکند چون نشانی از خرابی فریزر دارد. در صورتی که دما بالا رفت و محصولات غذایی در حال گرم شدن بودند حواستان باشد که حتما به یک تعمیرکار مطمئن زنگ بزنید.

ابعاد متناسب فریزر 15فوت امرسان FN15D/TP
یخچال فریزرها به‌طور کلی به چند دسته سایدبای‌ساید، تک درب، دور این دور و دوقلو تقسیم می‌شوند. این فریزر درواقع دوقلو است اما می‌توانید آن را به‌صورت تکی بخرید.

مزیت این کار این است که یخچال را با سلیقه خودتان انتخاب می‌کنید که مثلا چه تعداد طبقاتی داشته باشد یا کشوی میوه و سبزی چگونه قرار گیرد! استاندارد هر قسمت یخچال فریزر دوقلو عرض ۶۰ و ارتفاع۱۸۵سانتی‌متر است که فریزر 15 فوت امرسان مدل FN15D/TP هم عرضی ۶۰ و ارتفاع ۱۸۱ سا‌نتی‌متری دارد و کاملا استاندارد است.

باتوجه به این ابعاد فریزر امرسان را در هر خانه‌ای می‌توانید استفاده کنید و دیگر لازم نیست در اسباب‌کشی ابعاد را اندازه بگیرید.

ظرفیتی به اندازه یک خانواده
هنگامی که می‌خواهید یک یخچال یا فریزر خریداری کنید حتما ظرفیت آن را در نظر بگیرید. صرفا زیبایی و امکانات نمی‌توانند معیار خرید فریزر باشند. اگر سبد غذایی شما تنوع دارد و معمولا بخش زیادی از آن فریز می‌شود حتما فریزری با گنجایش بالا را انتخاب کنید.

اما اگر از آن دسته هستید که وقت زیادی برای خرید دارید و هر روز خرید می‌کنید فریزری با ابعاد کوچک‌تر انتخاب کنید یا یک یخچال فریزر بالاپایین که فریزر کمی کوچک‌تر است. این فریزر امرسان ۱۵ فوتی است یعنی ظرفیت بالایی دارد و هرچقدر که بخواهید می‌توانید مواد را در آن ذخیره کنید.

ویژگی‌های فریزر 15 فوت امرسان مدل FN15D/TP
سیستم خنک کننده بدون برفک

یکی از معضلاتی که افراد در گذشته داشتند برفک زدن دائمی یخچال فریزرها بود. شاید برایتان سوال باشد که چگونه فریزری بدون برفک تولید می‌شود؟ کمپرسور دستگاه، گاز یخچال که یک ترکیب شیمیایی از چند گاز است را توسط لوله‌هایی در اطراف یخچال به گردش درمی‌آورد.

وقتی جسم گرمی درون یخچال می‌گذارید این لوله‌ها ظرف را خنک می‌کنند اما دمای خود را از دست می‌دهند. این گاز که گرم شده به پشت یخچال می‌رود و هوا را خارج می‌کند به همین دلیل معمولا پشت یخچال حرارت زیادی دارد. لوله دوباره به کمپرسور برمی‌گردد و گاز سرد را جایگزین می‌کند. این روند چندین بار در روز انجام می‌شود به همین دلیل یخچال فریزر همیشه سرد است.

زمانی که هوای گرم روی لوله‌های می‌نشیند به دلیل دو دما شدن رطوبتی ایجاد می‌کند که در دستگاه‌های دیفراست تبدیل به برفک می‌شود اما در یخچال فریزر نوفراست یا بدون برفک، روی لوله‌ها عایقی قرار داده شده است. زمانی که لوله عرق می‌کند در مجاورت با هوای سرد یخ خواهد زد اما در فریزر بدون برفک تایمری در نظر گرفته شده که لوله را گرم می‌کند تا برفک‌ها آب شوند.

برفک‌های آب شده از طریق یک لوله به کمپرسور می‌روند تا تبخیر شوند. فریزر امرسان هم به این سیستم مجهز است پس دیگر لازم نیست نگران برفک زدن آن باشید یا مدام آن را خاموش کنید تا برفک‌ها آب شوند. لوله‌های این فریزر در همه جهات گردش می‌کنند و هوای سرد را به موادغذایی می‌رسانند.

سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی

اهمیت وسایل کم مصرف را وقتی درک می‌کنید که قبض برق به دستتان می‌رسد. در صورتی که وسایلتان پرمصرف باشد عدد قبض بسیار عجیب غریب می‌شود اما کم مصرف بودن آن‌ها تفاوتی حیرت انگیز ایجاد می‌کند. فریزر ۱۵ فوت امرسان مدل FN15D/TP مصرف انرژی محدوده A دارد.

اگر جز آن دسته افراد هستید که به تازگی وسیله‌ای را خرید کرده‌اید و میزان مصرف انرژی آن را نمی‌دانید بهتر است به بدنه یخچال خود دقت کنید. میزان مصرف انرژی با برچسبی رنگارنگ روی آن نصب شده است.

حرف A در قسمت بالا و روی رنگ سبز و G در پایین‌ترین قسمت بر رنگ قرمز قرار دارد. اگر فلش وسیله برقی شما روی حروف بالا قرار گرفته یعنی می‌توانید با خیالی راحت و بدون نگرانی درمورد قبض برق از این وسیله استفاده کنید اما پایین بودن فلش یعنی هزینه بالایی را باید بپردازید. فریزر امرسان با مصرفی کم در کاهش هزینه‌هایتان نقش به‌سزایی دارد به خصوص که این دستگاه باید مدام به برق متصل باشد.

قفل کودک
زمانی که حرف از این آپشن می‌شود ممکن است با خود بگویید فرزند من به وسایل آشپزخانه دست نمی‌زند و ما مراقب او هستیم اما کودکان کنجکاو ممکن است در اثر سهل‌انگاری در معرض خطر قرار بگیرند.

پنل دیجیتال روی دستگاه برای کودکان بسیار جذابیت دارد به همین دلیل علاقه دارند در فرصتی مناسب به سراغ آن بروند و تنظیمات دلخواهشان را روی آن انجام دهند. با کم و زیاد کردن دمای یخچال به موتور آسیب می‌رسد و عملکرد آن دچار اختلال می‌شود. با خرید این فریزر امرسان که به قفل کودک مجهز شده می‌توانید خیال خودتان از بابت کودک و وسیله را راحت کنید.

سیستم عیب یابی هوشمند

گاهی فریزر به دلیل نوسانات برق یا تغییر تنظیمات به یکباره از کار می‌افتد یا محفظه درونی آن گرم می‌شود. در چنین شرایطی وجود یک سیستم عیب یاب که به شما بگوید ایراد دقیقا از کجای یخچال است بسیار کاربرد دارد.

برخی مواقع کارشناسان پشتیبانی با دانستن علت می‌توانند شما را برای تعمیر یخچالتان راهنمایی کنند اما در صورت اساسی بودن مشکل می‌توانید اطلاعات اخطار را برای آن‌ها بخوانید تا کارشناس با قطعاتی مناسب برای تعمیر یخچال حضور پیدا کند. با این قابلیت روند تعمیر در مدت کوتاه‌تری انجام می‌شود.

فریزر 15فوت امرسان مدل FN15D/TPکشوهای شفاف
کشوی فریزر در دو حالت مات یا شفاف تولید می‌شود. مزیت کشوهای شفاف پیدا کردن موادغذایی بدون بازکردن کشوها است. زمانی که شما فریزری با کشوی مات خریداری می‌کنید محتویات درون آن دیده نمی‌شود این شکل اگرچه نظم بیشتری ایجاد می‌کند اما برای پیدا کردن هر وسیله باید تمام کشوها را باز کرد. کشوهای کریستالی بی رنگ این فریزر سرعت انجام کار را بالا می‌برد.

جمع بندی
فریزر ۱۵ فوت امرسان مدل FN15D/TP یخچال با ۷ کشوی بی‌رنگ است که باتوجه به ابعاد استاندارد آن در هر آشپزخانه‌ای استفاده می‌شود. این یخچال پنل تنظیمات دیجیتال، سیستم بدون برفک و قفل کودک دارد که همه انتظارات از فریزر را رفع می‌کند. در بین فریزرهای تک، قابلیت آبسردکن یا یخ‌ساز وجود ندارد اما برای داشتن یخچالی همسان که این قابلیت را داشته باشد می‌توانید یخچال 15فوت امرسان مدل RH15D/TP را در کنار این فریزر خریداری کنید.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فریزر 15 فوت امرسان مدل FN15D/TP”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *