جاروبرقی 2400 وات بلانتون مدل VC1203

4,375,000 تومان

جاروبرقی 2400 وات بلانتون مدل VC1203

ناموجود

توضیحات

جاروبرقی 2400 وات بلانتون مدل BCQ-VC1203

یکی از محصولات کاربردی و حرفه‌ای شرکت بلانتون است که با قدرتی 2400 واتی خانه را عاری از هرگونه آلودگی می‌سازد.

نظافت و تمیزی در خانه‌های ایرانی بسیار اهمیت دارد. با این‌حال آراستگی و تمیزی برای برخی افراد بسیار زمان‌بر و خسته‌کننده است. سال‌های متمادی لوازم مختلفی برای نظافت ساخته شده است ولی جاروبرقی به‌دلیل سهولت در کارایی یکی از پرطرفدارترین محصولات خانگی است.

اگر جاروبرقی قدرت کافی نداشته باشد فشار زیادی به کمر و دست وارد می‌شود. جاروبرقی‌ها انواع کیسه‌دار و مخزنی دارند. امروزه جاروبرقی کیسه‌ای طرفداران بیشتری دارد چون تعویض کیسه آن راحت‌تر است. جاروبرقی بلانتون یکی از بهترین محصولات بازار است که با حرکتی سبک و آسان و طراحی فوق‌العاده موردپسند افراد زیادی واقع شده است. این جاروبرقی با موتوری قدرتمند و کیسه‌ای قابل تعویض محصولی باکیفیت شناخته می‌شود. در ادامه به بررسی این جاروبرقی حرفه‌ای پرداخته‌ایم.

طراحی و ساخت جاروبرقی 2400وات بلانتون مدل BCQ-VC1203

کیسه جاروبرقی جنسی از پارچه، پلیمر یا کاغذ دارد. پس از پرشدن کیسه باید آن را تعویض یا محتویات را خالی کنید. کیسه جاروبرقی در دو نوع کیسه یکبار مصرف و دائمی ساخته می‌شود. در نوع دائمی باید کیسه را هربار پس از پرشدن خالی کنید اما در مدل یکبارمصرف پس از پرشدن کیسه باید آن را بدون تخلیه، به سطل زباله بیندازید.

جاروبرقی بلانتون با کیسه‌ای دائمی هزینه شما را تا حد زیادی مدیریت کرده است چرا که شما با تخلیه محتویات کیسه نیاز به خرید مجدد ندارید. این کیسه ظرفیتی 4لیتری دارد که در استفاده‌های معمول حدود یک ماه زمان می‌برد تا پر شود. کیسه‌های جاروبرقی نهایت 6لیتری هستند پس این کیسه ظرفیت بسیار مناسبی دارد.

رنگ بدنه جاروبرقی با توجه به دیگر وسایل تعیین می‌شود. این جاروبرقی با رنگی سفید و مشکی با تمام وسایل خانه هماهنگ می‌شود. دکمه‌های جاروبرقی 2400 وات بلانتون مدل BCQ-VC1203 از نوع لمسی هستند. برای کم و زیاد کردن سرعت جاروبرقی و استفاده از کیسه دکمه‌هایی تعبیه شده است که در شکلی دایره‌ای قرار دارند.

دکمه پاور و جمع کردن سیم با ابعادی بزرگ و به‌شکل فیزیکی در قسمت‌های کناری تعبیه شده است. فن‌هایی در قسمت بدنه ساخته شده که گرمای موتور را خارج می‌کند. لوله توسط یک خرطومی بر روی بدنه جای گرفته است که به‌راحتی قابل جداشدن است.

جاروبرقی 2400 وات بلانتون مدل VC1203 چه ویژگی‌هایی دارد؟
صدای بسیار پایین و کنترل شده
جاروبرقی یکی از وسایل پرکاربردی است که درصورت پر سر و صدا بودن آسایش افراد خانواده را مختل می‌کند. این جاروبرقی بلانتون صدایی در حدود 65 دسی‌بل دارد. گوش انسان از حدود 40دسی‌بل را احساس می‌کند. جاروبرقی بلانتون صدای چندان زیادی ندارد اما باید دقت کنید که پرشدن کیسه در هر جاروبرقی باعث سر و صدای زیاد آن می‌شود.

توان مکش جاروبرقی بلانتون
عملکرد جاروبرقی بستگی به توان موتور آن دارد. توان یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید است. جاروبرقی‌ها اغلب توانی بین 1400 تا 3300 وات دارند. هرچه توان بالاتر باشد قدرت مکش بالاتر است. برای استفاده‌های معمول از توان 1700 تا 2000 وات استفاده می‌شود. جاروبرقی 2400 وات بلانتون مدل VC1203قدرت مکش بسیار بالایی دارد و توان حداقل 24 کیلوپاسکال دارد که سرعت جاروکشی را بالا می‌برد.

فیلتر خروجی هپا
فیلتر یکی از اساسی‌تربن قطعات در جاروبرقی است. جاروبرقی بلانتون چند فیلتر دارد ذرات گرد و غبار را جذب می‌کند و هوایی دوباره هدیه می‌دهد. این قابلیت برای افرادی که آلرژی دارند و به سایر بیماری‌های تنفسی مبتلا هستند کاربرد دارد. ذرات کوچک‌تر از 100نانومتر هنگام عبور جریان هوا در لابه‌لای فیلتر چسبیده و با انعطاف از فیلتر خارج می‌شوند.

برای اینکه فیلتر هپا بتواند ذراتی به کوچکی 3میکرون را جذب کند از فیلتر هپا استفاده می‌شود که می‌تواند 85درصد ذرات را فیلتر کند. فیلتر هپا هیچ نشتی از گرد و غبار ندارد در نتیجه هیچ ذره‌ای روی موتور نمی‌نشیند و باعث بالارفتن دمای موتور نمی‌شود. هپا به‌معنی هوای پاک با بازدهی بالا است. فیلتری که تا 99.9درصد ذرات را به‌دام می‌اندازد.

سیستم جمع کن خودکار جاروبرقی
کابل جاروبرقی 2400 وات بلانتون مدل VC1203 حدود 8متر است. این طول از سیم باید دور قرقره‌ای پیچیده شود و در صورت نیاز باز شود. جاروبرقی بلانتون با این کابل دست شما را برای جاروکشی باز گذاشته است. اگر شما خانه بزرگی دارید هرچه کابل بلندتر باشد نیاز شما به جابجایی سیم کمتر خواهد بود. در صورتی که طول سیم غیراستاندار باشد شما ناچار می‌شوید مدام سیم را از پریز جدا کرده و به پریز دیگری متصل کنید. اندازه استاندارد سیم بین 6 تا 9 متر است.

جمع بندی: جاروبرقی 2400 وات بلانتون مدل VC1203
یکی از محصولات پرفروش شرکت بلانتون جاروبرقی 2400 وات بلانتون مدل VC1203 شناخته می‌شود. این جاروبرقی با فیلتر هپا و طول سیم 8متری بهترین کارایی را ایجاد می‌کند.

جارو کشیدن نباید به کمر شما آسیب وارد کند. طراحی این جاروبرقی به‌صورت ارگونومیک بوده و تمامی قطعات در آن استاندارد است. هرچه توان جاروبرقی بالاتر باشد قدرت بیشتری دارد. این جاروبرقی با قدرت 2400 وات می‌تواند بالاترین سرعت جاروکشی را به شما ارائه کند. طراحی بی‌نظیر جاروبرقی بلانتون باعث هماهنگی آن با سایر وسایل خانه شده است. کیسه این جاروبرقی از نوع دائمی است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جاروبرقی 2400 وات بلانتون مدل VC1203”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *