اجاق گاز رومیزی 4 شعله امرسان مدل EM4HGLC

4,904,550 تومان

اجاق گاز رومیزی 4 شعله امرسان مدل EM4HGLC

ناموجود

توضیحات

اجاق گاز رومیزی امرسان مدل EM4HGLC
آشپزخانه شما هرچقدر هم که کوچک و نقلی باشد، به یک اجاق گاز برای پخت و پز احتیاج دارد. اگر از من بپرسید حتما می‌گویم که هر چیزی را می‌توان از وسایل آشپزخانه حذف کرد به جز اجاق گاز را. در میان انواع مدل‌ها اجاق گازهای خانگی، گازهای صفحه‌ای 4 شعله به دلیل اینکه هم ظاهری مدرن دارند و هم جای کمتری می‌گیرند با استقبال فراوانی مواجه شده‌اند. در ادامه این مطلب تلاش داریم که شما را با ویژگی‌های یکی از این مدل اجاق گازها یعنی اجاق گاز رومیزی 4 شعله امرسان مدل EM4HGLC آشنا کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی و ساخت اجاق گاز رومیزی 4 شعله امرسان مدل EM4HGLC

امرسان، شرکت نام آشنایی در زمینه تولید لوازم خانگی است. البته شاید اکثر ما این شرکت را با یخچال فریزرهای متنوع و کاربردی اش بشناسیم. اما امرسان در زمینه تولید لوازم خانگی دیگر مثل اجاق گازهم فعالیت دارد و با استفاده از فناوری روز دنیا و دانش طراحان ایرانی، مشغول به تولید محصولات بل کیفیتی است.

اجاق گاز 4 شعله امرسان مدل EM4HGLC یکی از آن محصولات است که پس از ورود به بازار، به سبب طراحی منحصر به فردی که دارد، طرفداران زیادی کسب کرد. این محصول با داشتن ابعادی برابر با 61 × 51 × 10 cm برای آشپزخانه‌های کوچک یا متوسط و افرادی که عادت به پخت چند غذای همزمان با هم را ندارند انتخاب مناسبی است.

استفاده کردن از شیشه سکوریت مشکی در صفحه‌ این اجاق گاز، باعث شده است که دو ویژگی کارایی و زیبایی در کنار هم قرار بگیرند. شیشه سکوریت مقاوم در برابر حرارت و ضربه است و نگرانی شما را بابت آسیب دیدن صفحه گازتان هنگام کار برطرف می‌کند.

این شیشه‌های سکوریت به راحتی تمیز می‌شوند، به گونه‌ای که اگر غذا، شیر روغن و یا هرچیز دیگر در هنگام پخت پز بر روی این صفحه ریخته شد با کشیدن یک دستمال پارچه‌ای به راحتی پاک می‌شود. شبکه‌های چدنی اجاق گاز رومیزی امرسان مدل EM4HGLC که بر روی شعله‌های آن قرار می‌گیرند به سبب طراحی و جنس مرغوبی که دارند به شدت کاربردی هستند. این شبکه‌ها ضد زنگ هستند و در صورت سر ریز شدن غذا، آب یا شیر بر روی آن‌ها به راحتی تمیز می‌شوند.

ویژگی‌های فنی اجاق گاز رومیزی 4 شعله امرسان مدل EM4HGLC
مصرف بهینه
شاید اجاق گاز به نظر وسیله پر مصرفی نباشد. نه به اندازه یچال به صورت دائمی روشن و در حال مصرف برق است. نه به اندازه ماشین لباسشویی به معضل مصرف بیش از اندازه آب و برق و دیگر منابع دچار است.

اما اگر بخواهیم کمی اقتصادی فکر کنیم، اینکه هر وسیله‌ای که در خانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم مصرف بهینه‌ای داشته باشد در مجموع کمک زیادی به اقتصاد خانواده می‌کند. این محصول با بهره گیری از دانش طراحان ایرانی و تکنولوژی‌های روز دنیا، موفق به کسب رتبه A در جدول رتبه بندی مصرف انرژی شده است.

مجهز به ترموکوپل خودکار
حوادث و سوانح مربوط به نشتی گاز هنوزهم با وجود تدابیر و آموزش‌هایی که داده می‌شود، رخ می‌دهند و منجر به اتفاقات جبران ناپذیری می‌شودند. اجاق گاز رومیزی امرسان مدل EM4HGLC مجهز به سیستم ترموکوپل خودکار است. این ویژگی باعث می‌شود زمانی که به هر دلیلی مثل وزش باد. شعله اجاق گاز خاموش شود، جریان گاز هم خود به خود قطع شود.

پیچ‌های سربی با مقاومت بالا در برابر حرارت
پس از شعله‌ها، سر شعله‌ها و صفحه گاز، مورد بعدی که اهمیت بالایی دارد، ولوم‌های روشن و خاموش و تنظیم کردن شعله‌هاست. اجاق گاز رومیزی امرسان مدل EM4HGLC دارای ولوم‌هایی با جنس سرب است.

این جنس در برابر حرارت مقاوم است و طراحی شیک و مدرنی دارد. این ویژگی باعث می‌شود که در طول زمان مصرف این ولوم‌ها آسیب نبینند و اجاق گاز شما شکل ظاهری شیکی که دارد را تا آخر حفظ کند.

جمع بندی
اگر آشپزخانه کوچکی دارید یا خیلی اهل پخت پزهای زیاد و همزمان نیستید، یک اجاق گاز کوچک 4شعله انتخاب مناسبی برای شما است. اجاق گاز رومیزی 4 شعله امرسان مدل EM4HGLC، محصولی کاربردی و پر طرفدار از شرکت امرسان است که با وجود قیمت مناسب و طراحی منحصر به فردی که دارد می‌تواند انتخاب خوبی در میان هم نوعان خود باشد.

این محصول علاوه بر کاربردش در خانه می‌تواند انتخاب خوبی برای آبدارخانه شرکت یا دفتر شما هم باشد.شعله‌های این محصول دارای اندازه‌های متفاوتی هستند که امکان استفاده از قابلمه‌ها و ظروف در ابعاد مختلف را به شما می‌دهد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاق گاز رومیزی 4 شعله امرسان مدل EM4HGLC”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *