یخچال فریزر دوقلو 20 فوت امرسان مدل دیاموند RH20D & FN20D

29,172,150 تومان

یخچال فریزر دوقلو 20 فوت امرسان مدل دیاموند RH20D & FN20D

ناموجود

دسته:

توضیحات

یخچال فریزر دوقلو 20 فوت امرسان مدل دیاموند RH20D & FN20D

یخچال یکی از نیازهای ضروری و عضو جدانشدنی هر خانه است که امروزه در طرح‌های مختلفی تولید می‌شود. هنگام خرید یخچال و فریزر ابتدا باید به نیاز هر خانواده توجه کرد.

برخی زوج‌ها بیشتر روز را در خارج منزل به‌سر می‌برند از این رو خرید مواد غذایی آن‌ها در ماه محدود است و نیازی به یخچال بزرگ با گنجایش زیاد ندارند. از طرف دیگر بعضی خانواده‌ها جمعیت زیادی دارند که سلیقه هر کودک با دیگری فرق می‌کند از این رو یخچال باید ظرفیت بالاتری داشته باشد تا مواد خوراکی بیشتری را در خود جای دهد.

یخچال فریزر دوقلو 20 فوت امرسان مدل دیاموند RH20D & FN20D یکی از بهترین تولیدات شرکت امرسان است که علاوه بر داشتن فضای کافی و کشوهای متعدد جاگیر نیست و با ابعادی مناسب در همه آشپزخانه‌ها به راحتی نصب می‌شود. این یخچال فریزر برای خانواده‌هایی که نیاز بیشتری به فریزر دارند بسیار کاربردی است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید یخچال فریزر به همراه اطلاعاتی که هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد!

طراحی یخچال فریزر دوقلو امرسان مدل دیاموند RH20D&FN20D
بدنه یخچال فریزر
یه‌طور کلی یخچال‌ها در ۴ دسته تک درب، دوقلو، دور این دور و ساید بای ساید قرار دارند. از لحاظ ظاهری این یخچال فریزر شبیه یخچال‌های ساید بای ساید است اما در واقع یخچال و فریزر به‌صورت مستقل و در کنارهم قرار دارند تا گنجایش کلی بالاتر برود.

یخچال فریزر امرسان با داشتن یک آبریز بیرونی و دو نمایشگر دیجیتالی شکلی کاملا مدرن دارد که نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب می‌کند. رنگ دستگیره یخچال با نمایشگر مطابقت دارد که ظاهر این دستگاه را شکیل‌تر کرده است.

وجود چند طبقه مجزا با سایزهای مختلف برای یخچال به همراه دو کشو نگهداری میوه و کشویی بودن فضای فریزر امکان دسته‌بندی محصولات را راحت‌تر کرده است. درب این محصول در دو جهت مختلف باز می‌شود از این رو می‌توان از فضای دو قسمت همزمان استفاده کرد.

نمایشگر یخچال فریزر
وجود صفحه نمایش به تنظیم دمای یخچال و اطلاع از معایب درون یخچال کمک می‌کند. یکی از مزیت‌های خوب این محصول وجود دو نمایشگر است. این قطعه دمای هر قسمت را به‌صورت مجزا نشان می‌دهد و به دلیل اینکه در قسمت بالایی قرار دارد توجه کاربر را به خود جلب می‌کند تا در صورت نیاز، میزان دما را تغییر دهد.

ابعاد یخچال فریزر دوقلو امرسان مدل دیاموند
یکی از نکات مهمی که هنگام خرید یخچال فریزر باید به آن دقت کرد ابعاد است. آشپزخانه‎‌ها امروزه فضای کمی دارند از این رو برای هر وسیله اندازه مشخصی در نظر گرفته می‌شود. در زمان انتخاب توجه به ابعاد محصول اهمیت دارد.

این محصول امرسان با داشتن پهنای ۶۶ و عمق ۷۰ سانتی‌متری خود ابعادی مناسب دارد تا آن را بتوان حتی در آشپزخانه‌های کوچک نیز جای داد. یخچال را با معیاری به اسم فوت می‌سنجند که حجم مربع را تعیین می‌کند. هر فوت ۲۸ مکعب ۱۰.۱۰.۱۰ یا ۲۸.۳ لیتر را تشکیل می‌دهد. پس این یخچال ۲۰ فوتی در واقع ۵۶۰ مکعب با ابعاد گفته شده است.

یک خانواده ۴ نفره می‌توانند یخچالی ۱۸ تا ۳۳ فوت را بر اساس مقدار نیاز خود انتخاب کنند. البته باید توجه داشت فوت براساس فضای کلی یخچال تعیین می‌شود و فضای کشو و طبقات کمی از مقدار نیاز واقعی می‌کاهد.

عادت خرید در انتخاب سایز یخچال تاثیر به‌سزایی دارد. برخی افراد تمایل به استفاده مواد به شکل تازه دارند. اگر خرید خانواده به‌صورت هفتگی انجام می‌شود استفاده از یخچالی با فوت بالا مناسب نیست اما افرادی که خریدی به‌شکل ماهانه دارند بهتر است یخچالی با فوت بالاتر و قابلیت تازه نگه داشتن مواد غذایی را خریداری کنند.

تعداد طبقات یخچال فریزر دوقلو امرسان مدل دیاموند
با توجه به نوع نیاز، طبقات یخچال اهمیت پیدا می‌کنند. یکی از نکات ضروری که باید در هنگام خرید توجه کرد ترتیب قرارگیری طبقات است. افرادی که شیشه‌های متعددی مانند ظرف ترشی و مربا را در یخچال نگه‌داری می‌کنند باید یخچالی با طبقات بیشتر را انتخاب کنند.

همچنین درب یخچال از فضاهای بسیار خوب برای ذخیره موادی کم مصرف‌تر است که باید حتما در یخچال قرار گیرند. این یخچال فریزر با داشتن ۷ طبقه و ۴ طبقه روی درب فضایی کافی برای کاربران قرار داده است.

 

ویژگی‌های فنی یخچال فریزر دوقلو امرسان مدل دیاموند RH20D&FN20D
سیستم کاهش مصرف انرژی
یکی از معضلاتی که افراد امروزه با آن روبه‌رو هستند هزینه پرداختی برای وسایل برقی است. قابلیت کاهش مصرف انرژی یکی از خصوصیات خوب این یخچال فریزر امرسان به‌شمار می‌رود.

روی وسایل برقی برچسبی وجود دارد که میزان استفاده از برق را نشان می‌دهد. هرچه فلش مشخص شده روی حرف انگلیسی پایین‌تری قرار داشته باشد مصرف بالاتر است. این محصول مصرف انرژی پایین و در محدوده A دارد.

بیشتر بخوانید: برچسب مصرف انرژی چیست و چه تاثیری در قبض برق شما دارد؟

سیستم انجماد سریع
قدرت برخی از فریزرها بسیار پایین است به‌طوری که بستنی در آن نیمه بسته باقی می‌ماند یا در حدی خنک نیست که مواد به خوبی انجماد پیدا کنند. یخچال فریزر امرسان با استفاده از تکنولوژی روز، دما را در حد بالایی خنک نگه می‌دارد. این انجماد سریع انجام می‌شود به‌طوری که مواد شکل اولیه خود را از دست ندهند.

کشوی میوه و سبزیجات تازه
میوه یکی از محصولاتی است که عمر کوتاهی دارد و زودتر از مواد دیگر شکل خود را از دست می‌دهد. یکی از خصوصیات خوب این یخچال وجود کشوی نگهداری این مواد است که عمر آن را بالا می‌برد. می‌توان میوه و سبزی را شست و در این کشو قرار داد تا برای مدت بیشتری تازه بماند.

طبقات شیشه نشکن
علاوه بر تعداد طبقات، جنس آن‌ها نیز اهمیت دارد. طبقات یخچال امرسان شیشه نشکن هستند و تحمل وزن مواد سنگینی مانند هندوانه را دارند. طبقات یخچال روی قطعه‌ای قرار می‌گیرند تا قابل جدا شدن برای شستشو باشند. گاهی ممکن است در اثر این جابجایی طبقات شکسته شوند اما یخچال امرسان به طبقات شیشه‌ای نشکنی مجهز است که در طی زمان خراب نمی‌شود.

سیستم گردش هوای اختصاصی در هر کشوی فریزر
یکی از ویژگی‌ها خوب یخچال فریزر دوقلو 20 فوت امرسان مدل دیاموند RH20D&FN20D تمایز دمایی طبقات آن است. هر مواد غذایی نیاز به درجه خاصی از دما دارد. در برخی از یخچال‌ها دما از قسمت خاصی به کل یخچال می‌رسد از این رو برخی از موادغذایی در نقاط خاص دچار قارچ و خرابی می‌شوند. این محصول با گردش هوا در هر طبقه دما را به همه موادغذایی می‌رساند تا سالم و تازه بمانند.

سیستم بدون برفک یخچال فریزر
یکی از معضلاتی که افراد در گذشته با آن روبه‌رو بودند برفک زدن یخچال به دلیل وجود لوله‌های تنظیم دما درون یخچال بود. در یخچال فریزر امرسان گاز خنک کننده از طریق لوله‌هایی در طبقات گردش پیدا می‌کند اما قابل رویت نیستند.

در گذشته این لوله‌ها درون یخچال قرار داشتند که در اثر گرمای برخی مواد و دو دما شدن، برفک ایجاد می‌کردند. با وجود سیستم نوفراست بدون نیاز به برفک زدایی در فریزر امرسان کارایی این محصول بالاتر رفته است.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره‌ی برفک یخچال

برخی از کودکان علاقه دارند که با نمایشگر یخچال بازی کنند اما با تغییر تنظیمات، دمای یخچال را تغییر می‌دهند. اگرچه این نمایشگر برای دور از دسترس بودن در قسمت بالایی قرار گرفته اما وجود قفل کودک، خیال خانواده‌ها در مورد حفظ تنطیمات راحت می‌کند. پنل نمایشگر این یخچال به شکل لمسی است و به راحتی تغییر می‌کند. قفل کودک کمک می‌کند تا در صورتی که کودک دست خود را روی این پنل کشید تنظیمات تغییری نکنند.

لامپ و زنگ هشدار
در برخی از یخچال‌‌ها لامپی تعبیه نشده از این رو رویت موادغذایی به خصوص هنگام شب با مشکلاتی همراه است. لامپ این یخچال با باز شدن درب روشن می‌شود. از آن‌جایی که نمی‌توان یخچال را بیشتر از چند ثانیه باز نگه داشت این لامپ مصرف انرژی را بالا نمی‌برد. همچنین آلارم باز بودن درب به کاربر این امکان را می‌دهد تا درب یخچال فریزر را ببندد تا مصرف بالا نرود.

بهتر است پس از شنیدن صدای هشدار درب بسته شو زیرا موتور یخچال سعی می‌کند تمام فضا را خنک نگه دارد. زمانی که درب برای مدتی باز می‌ماند موتور این تشخیص را می‌دهد که باید قسمت بیشتری را خنک کند اما از آن‌جایی که قدرت آن در این حد نیست، ممکن است خرابی ایجاد شود.

جمع بندی
یخچال فریزر دوقلو 20 فوت امرسان مدل دیاموند RH20D & FN20D با داشتن ظاهری زیبا و مجهز به آبریز، جز کاربردی‌ترین محصولات این شرکت است. ابعاد این یخچال فریز قرار دادن آن را در همه آشپزخانه‌ها امکان پذیر می‌کند.

سیستم خنک کننده سریع و دو پنل نمایشگر لمسی از ویژگی‌های خوب این یخچال است. سیستم عیب‌یابی هوشمند این یخچال به تعمیر هرچه سریع‌تر خرابی‎های احتمالی کمک می‌کند. این یخچال باتوجه به نیاز خانواده‌ها برای تعداد اعضای 4نفر مناسب است و در عین حال قیمت مناسبی دارد. باتوجه به ایده‌آل و خواسته‌ها می‌توان یخچال‌های تک درب یا ساید بای ساید امرسان را نیز مدنظر قرار داد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال فریزر دوقلو 20 فوت امرسان مدل دیاموند RH20D & FN20D”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *