تخفیف!

گاز رومیزی گوفر مدل سیمپلون SIMPLON

10,900,000 تومان

گاز رومیزی گوفر مدل سیمپلون SIMPLON

توضیحات

گاز رومیزی گوفر مدل سیمپلون SIMPLON

امروزه گازهای رومیزی پای خود را در دکوراسیون داخلی آشپزخانه محکم کرده‌اند و به ندرت کسی سراغی از اجاق‌گاز‌های سنتی و قدیمی می‌گیرد. این نوع گازها نسبت به اجاق گاز مبله سبک‌تر، کم‌جا و به طور کلی بسیار جمع و جورتر هستند و دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما را بسیار لوکس و مدرن نشان می‌دهند. همراه ما باشید تا شما را با گاز رومیزی گوفر مدل سیمپلون که یکی از کارآمدترین گاز‌های رومیزی شرکت گوفر است آشنا کنیم.

طراحی گاز رومیزی گوفر مدل سیمپلون SIMPLON

گاز-رومیزی-گوفر-مدل-SIMPLONگاز گوفر از طراحی خارق‌العاده‌ای بهره نمی‌برد. زیبایی چشم‌گیر، یا ظاهر لوکس و مدرنی هم ندارد. یک صفحه استیل ساده‌است که پنج سر شعله چدنی گاز را داخل خود جای داده است. مانند تمامی اجاق‌گاز‌های این کلاس، سرشعله‌ها داخل یک تو رفتگی قراردارند که از سرپیچ‌ها اندکی پایین تر است و در اصطلاح رایج قالب تو رفتگی شده‌اند. شعله‌های اجاق گاز بصورت دو به دو در روبرو و یکی در وسط طراحی شده‌اند که شعله وسطی پلوپز است و بزرگترین آتش اجاق را تامین می‌کند. نحوه چیدمان چهار شعله دیگر هم به این صورت است که دو تا کوچکتر در جلوی اجاق قرار گرفته‌اند و دو تای بزرگتر در پشت. این نوع طراحی اجازه می‌دهد که شعله‌هایی که بیشتر در استفاده روزانه روشن می‌شوند، دسترسی ساده‌تری داشته‌باشند.

 

موضوعی که در طراحی این اجاق گاز به راحتی دیده‌ می‌شود، شبکه چدنی لعابداری است که روی شعله را پوشانده. این شبکه بسیار با کیفیت ساخته شده و در صورت کثیفی یا لک‌برداشتن، به راحتی با دستمال تمیز می‌شود. بصورت کلی، اجاق گاز گوفر مدل سیمپلون را نمی‌توان یک محصول شامخ در زمینه طراحی و یک گاز چشمنواز توصیف کرد. اما این محصول بزرگ ویژگی‌های فنی مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

رنگ و تناسبات در گاز رومیزی گوفر

یکی از موارد مثبت در این اجاق گاز، رنگ سیلور آن است. این محصول تنها در رنگ نقره‌ای و آن هم با جنس استیل برس خورده به فروش می‌رود. برای آن دسته از خریدارانی که رنگ دکوراسیون آشپزخانه آن‌ها با تم نقره‌ای مزین شده و یا از رنگ‌های تیره مانند مشکی استفاده زیادی کرده‌اند، رنگ نقره‌ای این محصول هماهنگی و همگونی مناسبی با سایر لوازم پدید خواهد‌آورد. اما اگر تمام تمام لوازم آشپزخانه شما سفید است و یا از رنگبندی روشن طلایی کرم در دکوراسیون خود استفاده کرده‌اید، رنگ نقره‌ای این محصول، نقطه خنثی آشپزخانه شما خواهد بود. در کل لازم نیست برای رنگ گاز رومیزی گوفر مدل سیمپلون نگرانی زیادی به خود راه دهید.

ویژگی‌های فنی گاز رومیزی گوفر مدل سیمپلون

ترموکوبل ultra rapid

اجاق گاز رومیزی گوفر مدل سیمپلون مجهز به ترموکوبل از نوع Ultra Rapid است. این ویژگی زمانی کارایی خود را به نمایش می‌گذارد که شعله اجاق به هر دلیلی خاموش شود. با خاموش شدن شعله، سنسور ترموکوبل سرد می‌شود و جریان گاز را قطع کرده و از انتشار بیشتر گاز در فضای آشپزخانه جلوگیری می‌کند.

توان حرارتی

شاید مهم‌ترین فاکتور در خرید یک اجاق گاز، توان حرارتی آن باشد. توان حرارتی اجاق گاز گوفر مدل سیمپلون ۱۱ کیلووات است که نشان‌دهنده آهنگ مصرف انرژی در این وسیله ضروری است. به بیان ساده‌تر، اجاق گاز گوفر مدل سیمپلون دستگاهی است که قدرتمند که از توان حرارتی مناسبی برخوردار است و قادر است که همزمان ۵ شعله روشن برای آشپزی در اختیار شما قرار‌دهد.

سرشعله‌های دفندی ایتالیا

شاید ظاهر ساده اجاق گاز رومیزی گوفر مدل سیمپلون آنطور که باید چشم‌نواز نباشد، اما اجازه تشکیل دهنده و قطعات به کار گرفته شده در این محصول، بی‌اندازه با کیفیت و قدرتمند هستند. به عنوان نمونه گوفر برای سرشعله‌های این محصول از برند دفندی ایتالیا استفاده کرده‌است که یک برند شناخته شده با کیفیت واقعی ایتالیایی است و برای مدت زمان زیادی برای شما به خوبی کار خواهد کرد.

فندک اتوماتیک

فندک اتوماتیک یک ویژگی چشمگیر در اجاق‌گاز‌های امروزی به شمار نمی‌رود و تقریبا تمامی محصولات رایج بازار که طی چند سال اخیر تولید شده‌اند،‌ خریداران را در استفاده از کبریت بی‌نیاز می‌کنند. اگرچه فندک برقی این محصول کارایی زیادی دارد اما نباید فراموش کنید که به سرعت خراب می‌شود. شعله طولانی مدت، شستشوی اجاق گاز با آب و سر رفتن غذا شایع‌ترین دلایلی هستند که باعث خرابی فندک برقی می‌شوند و هزینه زیادی روی دست مصرف کنند می‌گذارند.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گاز رومیزی گوفر مدل سیمپلون SIMPLON”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *