يخچال فريزر ساید بای ساید امـرسان مدل NRF3292D

35,452,200 تومان

یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان مدل NRF3292D، یکی از ساید بای سایدهای محبوب این روزها و سرآمد یخچال فریزرهایی با ظرفیت بالا است.

ناموجود

دسته:

توضیحات

یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان مدل NRF3292D
اگر ظرفیت یخچال فریزر بالا پایین برای شما کافی نیست و در عین حال در آشپزخانه، فضای کافی برای یک یخچال و یک فریزر جداگانه را ندارید، یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان به جای یک یخچال و یک فریزر جدا کار می‌کند، در حالی که فضای کم‌تری اشغال می‌کند و مصرف انرژی پایین‌تری هم دارد. یخچال فریزر کانون هر آشپزخانه است و یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان، دکوراسیون مدرن آشپزخانه‌ی شما را تکمیل می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید یخچال فریزر به همراه اطلاعاتی که هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد!

طراحی یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان
بدنه‌ی یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان از جنس ورق فولادی ساخته شده‌است. ورق فولادی در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی بسیار مقاوم است. این ویژگی باعث می‌شود تا به راحتی بتوان از این یخچال، بدون نگرانی بابت زنگ‌زدگی، در محیط‌های مرطوب و شرجی هم استفاده کرد. این دستگاه در دو رنگ سفید و نقره‌ای تولید می‌شود.

رنگ الکترواستاتیک استفاده شده، بدنه‌ی دستگاه را بیش از پیش در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاوم کرده‌است.یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان در طراحی این محصول عنصر سادگی مورد توجه قرار گرفته‌است.

طراحی ساده‌ی این محصول، هماهنگی آن را با سایر اجزای آشپزخانه آسان می‌کند. بر روی نمای بیرونی دستگاه تنها آب‌ریز آب‌سردکن و دریچه‌ی هوم‌بار خانگی قرار گرفته‌است. با دستگیره‌های بلند و کشیده، هرچقدر هم توی در یخچال یا فریزر مواد غذایی وجود داشته باشد و سنگین باشد، باز کردن در کار سختی نخواهد بود.

جهت باز شدن در یخچال به سمت راست و در فریزر به سمت چپ است. بهتر است قبل از خرید محصول، از مناسب بودن محل قرارگیری ساید بای ساید مطمئن شوید تا دسترسی به وسایلی که در کنار یخچال فریزر قرارگرفته‌اند، مسدود نشود. معمولا زمینه‌ی رنگی محصولات آشپزخانه بیشتر سفید یا نقره‌ای است. شما می‌توانید براساس تراکم رنگی لوازم موجود در آشپزخانه‌ی خود، یکی از دو رنگ سفید یا نقره‌ای این دستگاه را انتخاب کنید.

ویژگی‌های فنی يخچال فريزر ساید بای ساید امرسان
سیستم کنترل دیجیتال یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان با استفاده از نمایشگر مجهز به پنل لمسی، امکان کنترل شرایط و تنظیم دمای یخچال فریزر را در اختیار شما قرار می‌دهد. این نمایشگر برای جلوگیری از تغییر تنظیمات به وسیله‌ی فرزندانتان، به سیستم قفل کودک مجهز شده‌است.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در هنگام خرید یخچال فریزر باید به آن توجه کرد، ظرفیت آن است. بهتر است ظرفیت یخچال فریزر براساس تعداد افراد خانواده انتخاب شود تا با کمبود فضای نگه‌داری یا ظرفیت بیش از اندازه و هدررفت انرژی روبرو نشوید.

ظرفیت مفید یخچال این ساید بای ساید، ۴۰۰ لیتر است. براساس یک معیار استاندارد، برای خانواده‌های ۶ نفره و بیشتر، یخچال‌هایی با ظرفیت ۳۵۰ تا ۴۹۰ لیتر کافی هستند. به همین دلیل می‌توان گفت این یخچال برای خانواده‌های پرجمعیت کاملا مناسب است. ظرفیت فریزر هر دستگاه، با یک نسبت معین از ظرفیت یخچال طراحی می‌شود؛ بنابراین، فریزر ۱۴۲ لیتری این دستگاه هم ظرفیت کافی برای انجماد موادغذایی موردنیاز خانواده‌های پرجمعیت را فراهم می‌کند. اگر این مقدار بیش از ظرفیت مورد نیاز شما است، يخچال فريزر دوقلوی امرسان مدل FN15D & RH15D ، با ظرفیت ۳۵۰ لیتر می‌تواند گزینه‌ی بهتری برای شما باشد.

“خرید یخچال فریزر ساید بای ساید؛ بایدها و نبایدها“

گنجایش يخچال فريزر ساید بای ساید امرسان
فضای بزرگ و جادار داخل یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان، با استفاده از طبقات شیشه‌ای، به چهار طبقه با ارتفاع بسیار زیاد تقسیم شده‌است. اگرچه که برای این طبقات قابلیت تغیر ارتفاع در نظر گرفته شده‌است، اما پهنا و ارتفاع زیاد طبقات، فضای کافی را برای قراردادن ظروف مختلف با ایعاد خیلی بزرگ را هم در اختیار شما قرار می‌دهد.

شیشه‌ی استفاده‌شده در طبقات این یخچال، همگی از نوع نشکن و مقاوم در برابرشوک حاصل از تغییرات ناگهانی دما هستند. البته که بهتر است برای حفظ کیفیت، مواد غذایی داغ را داخل یخچال قرار ندهید، اما اگر به دلیل کمبود وقت مجبور به انجام این کار شدید، می‌توانید از مقاومت شیشه‌ی طبقات، اطمینان کافی داشته‌باشید.

یخچال فریزر ساید بای ساید امرسانمدل NRF3292Dنگهداری میوه و سبزی‌جات
میوه‌ها و سبزی‌جات برای نگه‌داری در یخچال نیاز به شرایط ویژه‌ای دارند. از یک سو، میوه‌ها و سبزی‌جات همراه با خود آلودگی منتقل می‌کنند و بهتر است برای جلوگیری از انتقال این آلودگی‌ها به سایر بخش‌ها، در طبقات یخچال نگه‌داری نشوند.

همچنین از سوی دیگر، میوه‎‌ها و سبزی‌جات برای حفظ کیفیت خود، به یک محیط با شرایط دمایی و رطوبت ویژه نیاز دارند. به همین خاطر، دو کشوی Fresh Box بزرگ، در زیر طبقات شیشه‌ای، برای نگه‌داری از میوه‌ها و سبزی‌جات قرار داده شده‌است.

این کشوها با حفظ رطوبت محیط، کیفیت میوه‌ها و سبزی‌جات را در مدت زمان بیشتری، تازه نگه‌ می‌دارند. هرکدام از این کشوها می‌تواند برای میوه یا سبزی به صورت جداگانه، استفاده شود. فیلتر بوگیر داخل یخچال، از ترکیب شدن بوهای مختلف و ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می‌کند.

بطری نوشیدنی
برای نگه‌داری نوشیدنی‌های مختلف، و حفظ کیفیت نوشیدنی‌های گازدار، روی درب یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان ، ۳ طبقه‌ی بزرگ تعبیه شده‌است. هرکدام از این طبقات ظرفیت نگه‌داری ۴ بطری بزرگ نوشیدنی را دارند. بالاترین طبقه‌ی نوشیدنی‌ها، به هوم‌بار خانگی اختصاص داده شده‌است.

نوشیدنی‌هایی که در طبقه‌ی هوم‌بار قرار می‌گیرند، از دریچه‌ی خارجی هوم‌بار و بدون نیاز به باز کردن در اصلی یخچال، قابل دسترسی هستند. این قابلیت، با کاهش تعدا دفعات باز و بسته کردن در یخچال، از هدررفت انرژی به دلیل گرم شدن مکرر محیط داخلی یخچال و فشار مضاعف بر موتور برای تولید بیشتر هوای سرد، جلوگیری می‌کند.

همچنین یک قفسه‌ی کوچک، در زیر طبقه‌ی وسط یخچال، برای افزلیش ظرفیت نگه‌داری نوشیدنی قرار داده شده‌است.در قسمت فریزر، ۳ طبقه‌ی شیشه‌ای برای نگه‌درای مواد غذایی و دو کشو برای مواد پروتئینی و سبزی‌جات تعبیه شده‌است. بر روی در هم، ۵ طبقه‌ی هم‌اندازه قرار دارد.

آب‌سردکن یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان
یکی از مهم‌ترین علت‌های مراجعه‌ یخچال، نوشیدن آب سرد است و هیچ کس دوست ندارد درب یخچال را باز کند و آب سرد وجود نداشته‌باشد. آب‌سردکن و یخ‌ساز اتوماتیک یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان ، این اطمینان را می‌دهد که در هر ساعتی از شبانه‌روز، آب‌سرد آماده داشته‌باشد. این آب‌سردکن با اتصال مستقیم به لوله‌ی آب‌ شهری، نیاز به پرکردن مخزن را در آب‌سردکن‌های دستی، از بین برده‌است. یخ‌ساز اتوماتیک این دستگاه هم، به صورت خودکار و با خالی شدن مخزن، یخ جدید تولید می‌کند. آب‌ریز خارجی آب‌سردکن، نیاز به باز و بسته کردن متعدد در یخچال و در نتیجه افزایش مصرف انرژی را از بین می‌برد و به کاهش مصرف انرژی کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: برچسب مصرف انرژی چیست و چه رابطه‌ای با قبض برق دارد؟

روشنایی یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان
یخچال فریزرهای ساید بای ساید به دلیل ابعاد بزرگ و ظرفیت سرمایشی، معمولا انرژی بالایی مصرف می‌کنند. این دستگاه با بهینه کردن فرآیندهای عملکرد، تا حد زیادی مصرف انرژی را کاهش داده‌است. گرمای لامپ‌های معمولی باعث می‌شود موتور یخچال برای تولید هوای سرد، فشار بیشتری تحمل کند و این فشار بیشتر باعث افزایش مصرف انرژی خواهد.

استفاده از چراغ LED برای روشنایی محفظه‌ی داخلی یخچال، باعث می‌شود تا گرمای کم‌تری تولید شود. یکی دیگر از دلایل هدر رفت انرژی، باز ماندن درب یخچال و خروج هوای سرد است. سیستم تعبیه‌شده، باز ماندن درب یخچال را به شما هشدار می‌دهد تا از هدر رفت انرژی جلوگیری شود. در زمان‌هایی که برای مدت‌ طولانی در منزل نیستید، نیازی به سرمای زیاد در یخچال فریزر خود نخواهید داشت. با استفاده از سیستم حالت تعطیلات، برای زمان‌هایی که مدت طولانی از یخچال فریزر استفاده نمی‌کنید، عملکرد بخشی از دستگاه متوقف می‌شود تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود.

عملکرد يخچال فريزر ساید بای ساید امرسان
در زمان استفاده از یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان ، دیگر خبری از برفک و خالی‌کردن کل یخچال برای برفک‌زدایی نخواهد‌بود. سیستم خنک‌کننده‌ی این دستگاه تماما بدون برفک (NoFrost) است. این سیستم به صورت مداوم برفک‌های احتمالی را پایش می‌کند و از بین می‌برد. موادغذایی داخل یخچال، برای حفظ طراوت و تازگی خود، به صورت مداوم به هوای خنک نیاز دارند.

سیستم گردش هوای چند قسمتی، هوای سرد را از قسمت‌های مختلف وارد فضای داخلی یخچال می‌کند و به تمام قسمت‌های مختلف طبقات می‌رساند. به این ترتیب تمام موادغذایی داخل یخچال، به طور یکسان خنک می‌شوند. هرچه مدت زمانی که مواد غذایی به حالت انجماد در می‌آیند بیشتر باشد، باعث افت کیفیت موادغذایی می‌شود. سیستم انجماد سریع در فریزر این دستگاه، حجم زیادی از مواد پروتئینی را در مدت زمان کوتاهی را منجمد می‌کند.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره برفک یخچال

جمع‌بندی
یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان مدل NRF3292D، یکی از ساید بای سایدهای محبوب این روزها و سرآمد یخچال فریزرهای با ظرفیت بالا است. این دستگاه با ظرفیت بالای خود، کاملا برای یک خانواده‌ی پرجمعیت، کافی و مناسب است. سیستم سرمایش بدون برفک یخچال و فریزر، شما را از فراِند خسته‌کننده‌ی برفک‌زدایی نجات می‌دهد.

سیستم گردش هوای چند قسمتی، هوای سرد و مطبوع را به تمامی قسمت‌های یخچال می‌رساند تا مواد غذایی، کیفیت و تازگی الی خود را حفظ کنند. NRF3292D به دلیل ظرفیت بالا، کمی از سایر انواع یخچال فریزرهای دوقلوی امرسان گران‌تر است. اگر قصد خرید دستگاهی با قیمت پایین‌تر را داریدف پیشنهاد ما به شما یخچال فریزر دو قلوی دیاموند ۲۰ فوت و یا یخچال فریزر دوقلوی امرسان مدل FN15D & RH15D است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “يخچال فريزر ساید بای ساید امـرسان مدل NRF3292D”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *