تخفیف!

اجاق گاز گوفر مدل لومان LOMAN-BS

20,215,000 تومان

اجاق گاز گوفر مدل لومان LOMAN-BS

توضیحات

اجاق گاز گوفر مدل لومان LOMAN-BS

انسان‌های اولیه برای پختن غذا و گرم کردن خود از آتش استفاده می‌کردند؛ اجاق‌گاز در ابتدای قرن نوزدهم تولید شد و باعث کاهش دود در هنگام پخت غذا شد، که با گذر زمان و پیشرفت بشر یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین وسایل در آشپزخانه، اجاق‌گاز است. اجاق‌گاز‌ها انواع مختلفی دارند، که یکی از پرطرفدارترین آن اجاق‌گاز‌های ایستاده یا مبله است؛ این مدل از اجاق‌گازها دو نوع‌اند: فردار و بدون فر. برای کسانی که به اجاق‌گاز در کنار فر با همدیگر نیاز دارند مدل فردار پیشنهاد می‌شود. اجاق گاز گوفر مدل لومان Loman-BS دارای فر است و تعداد شعله‌های آن 5 عدد است و این نوع اجاق‌گاز مناسب خانواده‌های پرجمعیت است.

طراحی و ساخت اجاق گاز گوفر مدل لومان Loman-BS

اجاق‌گاز گوفر مدل لومان Loman-BS با دو رنگ مشکی و نقره‌ای به بازار ارائه شده است که جلوه بسیار زیبا و خاصی به آشپزخانه هر خانه‌ای می‌دهد.محیط آشپزخانه معمول پر از بخار آب است و باعث زنگ زدن فلزاتی مانند آهن می‌شود. این اجاق‌گاز منحصر بفرد با رویه فولاد ضد زنگ (استیل) بادوام و مقاوم ساخته شده است و باعث طول عمر محصول می‌شود. حتی اگر بدنه اجاق‌گاز به شدت داغ شود، باز هم مقاومت بالایی دارد و آسیبی به آن نمی‌رسد. اجاق گاز گوفر مدل Loman-BSقسمتی از در فر از شیشه نشکن استفاده شده است که هنگام پخت کیک و شیرینی یا پخت غذا می‌توان آن را دید. در صورتی ‌که می‌خواهید حتما از اجاق‌گاز گوفر مدل لومان Loman-BS مبله استفاده کنید، فضای آشپزخانه را اندازه بگیرید. اگر قرار است بین دو کابینت قرار بگیرد باید به دقت اندازه‌گیری را انجام بدهید. اندازه اجاق‌گاز لومان حدود 60 در 90 سانتی‌متر است. اجاق گاز گوفر مدل لومان Loman-BS مناسب با آرگونومی انسان و بسیار ایمن ساخته شده است. این مدل به غیر از زیبایی ظاهری به کیفیت و بروز بودن آن هم توجه خاصی شده است.

ویژگی‌های فنی اجاق گاز گوفر مدل لومان Loman-BS

سلف کلین

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های اجاق گاز گوفر مدل لومان Loman-BS سلف کلین بودن آن است. فرض کنید هنگام پخت لازانیا یا مرغ بریان با کمک جوجه‌گردان چربی و باقی‌مانده غذا به اطراف بپاشد؛ کیک و شیرینی سرریز شوند، به همین صورت فقط با تهیه چند نوع غذا فر شما پر از لکه‌های سوخته شده است.این امر بسیار ناراحت کننده است که لکه‌های روغن و تکه‌های خمیر مملو از شکر و تخم‌مرغ به بدنه فر بچسبد، که پس از هر بار استفاده فر، باید آن را با مواد شوینده تمیز کرد که ممکن است مواد شوینده استفاده شده روی دیواره‌ها باقی بماند و داخل مواد غذایی نفوذ کند. بنابراین اجاق‌گازهای سلف کلین یا خود تمیز کن به کمک آمدند و این مشکل را حل کردند. اجاق‌گازهای سلف کلین دو مدل می‌باشند:دمای بالا و بخار آب. هر نوع از این مدل‌ها هر کدام روش خاص خود را دارند. مهم نیست که اجاق‌گاز شما کدام یک از سلف کلین را دارد. قبل از عمل تمیز کردن باید ذرات سنگین و یا مواد باقی مانده را از داخل فر دور کنیم. قفسه‌های اجاق را بردارید و از داخل فر خارج کنید، ممانعت از این کار باعث کدر شدن قفسه‌ها می‌شود و باعث سختی در خارج شدن قفسه می‌شود. روش کار سلف کلین با دمای بالا اینگونه است که، اجاق‌گاز 900 تا 1000 درجه فارنهایت داغ می‌شود تا باقی‌ مانده غذا را بسوزاند. پس از خنک شدن می‌توانید با دستمال مرطوب به راحتی آن را تمیز کرد. فرهای سلف کلین که عملکردشان به این صورت است که شما با تنظیم دمای فر در 90 درجه سانتی گراد و قراردادن یک ظرف آب در فر که تبدیل به بخار می‌شود و ذرات چربی را نرمتر می‌کند و شما با کشیدن یک دستمال به راحتی داخل بدنه فر را تمیز می‌کنید. در هنگام استفاده از سلف کلین حتما از تهویه هوا استفاده شود.

فر کانوکشن Convection

کانوکشن یک نوع سیستم تهویه و فن در فر می‌باشد، که به یکنواخت بودن هوای داغ محفظه فر در اطراف غذا یا کیک کمک می‌کند. برای اینکه این مساله را بهتر متوجه شوید می‌توان روزهای سرد زمستان که باد می‌وزد را با روزهایی با همان دما ولی بدون وزش باد تصور کرد. وزش باد باعث سرد شدن بیشتر هوا می‌شود. در فرهای معمولی، حرارت از دیواره‌ها به غذا منتقل می‌شود. واضح است که در این روش حرارت در نقاط مختلف متفاوت است و باعث دیر پختن غذا می‌شود. در اجاق گاز گوفر مدل لومان Loman-BS که دارای فن کانوکشن است غذا سریع‌تر و یکنواخت پخته می‌شود و درون فر حرارت در تمام نقاط یکنواخت است و کل این امر باعث کاهش مصرف برق می‌شود. هنگام پخت با فرهای عادی، رطوبت مواد غذایی نمی‌تواند خارج شود، در نتیجه هوای فر مرطوب شده و برشته شدن غذا زمان زیادی برده یا به خوبی انجام نمی‌شود. در فرهای کانوکشن هوای خشک و داغ فن کانوکشن با حفظ کردن رطوبت مواد غذایی سطح مواد غذایی را بسیار سریع‌تر برشته خواهد کرد.

عملکرد اجاق گاز گوفر مدل لومان Loman-BS

این اجاق‌گاز دارای فندک خودکار است، که می‌توان بدون استفاده از کبریت یا فندک دستی شعله آن را روشن کرد و باعث تسریع وقت و صرفه جویی در خرید فندک یا کبریت می‌شود.

ترموکوپل تاپ تایم

ترموکوپل سنسوری است که دما را اندازه‌گیری می‌کند، که از دو فلز تشکیل شده است و این دو فلز متفاوت در انتها به هم وصل می‌شوند. هنگامی که اتصال دو فلز گرم می‌شود یا خنک می‌شود، یک ولتاژ ایجاد می‌شود که می‌تواند با درجه حرارت تناسب ایجاد کند. ترموکوپل یک سنسور دما ساده، مقاوم و مقرون به صرفه است که در طیف گسترده‌ای از فرآیندهای اندازه‌گیری دما مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ترموکوپل نسبت به زمان بسیار حساس می‌باشد و می‌تواند به محض روشن شدن شعله راه گاز را باز کند و به محض خاموش شدن شعله، راه گاز را ببندد. تصور کنید که شعله یک اجاق‌گاز به هر دلیل مانند وزش باد تند و یا سرریز شدن غذا خاموش شود. در این حالت تداوم باز بودن مسیر گاز می‌‌تواند موجب خطرات جدی مانند مسمومیت و حتی انفجار باشد. این امر عادی که ممکن است در هر خانه ای شاهد آن باشیم به راحتی امنیت هر آشپزخانه‌ای را به خطر می‌اندازد. مجهز شدن سیستم‌های اجاق‌گاز امروزی به ترموکوپل تاپ تایم به راحتی می‌تواند در مدیریت این گونه از حوادث به شکلی خودکار مسیر خروج گاز را قطع و امنیت لازم را برقرار کند.

در محافظ صفحه شیشه سکوریت

شیشه سکوریت یا شیشه نشکن (Tempered glass) نوعی شیشه بسیار مقاوم در برابر ضربه و حرارت است که به دلیل ایمنی بالایی که دارد در خودرو، آسانسور، آکواریوم، مانیتور و… استفاده می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد شیشه، واکنش آن هنگام شکستگی است. شیشه های سکوریت پس از شکستن، به قطعات بسیار کوچک و ریزی تبدیل می‌شوند که اصطلاحا لبه صیقلی دارند و باعث برندگی نمی‌شوند. این شیشه بسیار مقاوم‌تر از شیشه معمولی است. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر بفرد اجاق‌گاز لومان دارا بودن ریل‌های تلسکوپی است. با پیشرفت تکنولوژی، ریل‌های تلسکوپی به ساختار لوازم مختلف خانگی از جمله فرها وارد شده‌اند و کارایی آنها را برای ما بهتر و راحت تر کرده‌اند. ریل های تلسکوپی به کار رفته در فرهای خانگی، از قطعات نسوز و مقاوم به حرارت ساخته شده‌اند. مهمترین ویژگی ریل‌های تلسکوپی، حرکت فوق‌العاه نرم و روان آن‌ها است. همچنین هنگام نظافت فضای داخلی فر، ریل‌ها به صورت کامل خارج می‌شوند و فرآیند نظافت را به مراتب راحت‌تر می‌کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاق گاز گوفر مدل لومان LOMAN-BS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *