اجاق گاز رومیزی ۴ شعله امرسان مدل ۶۴۰۱

4,950,000 تومان

اجاق گاز رومیزی ۴ شعله امرسان مدل ۶۴۰۱

توضیحات

اجاق گاز رومیزی ۴ شعله امرسان مدل ۶۴۰۱

می‌توان گفت اجاق گاز مهم‌ترین و ضروری‌ترین وسیله و جزء جدانشدنی از آشپزخانه‌ها است که از گذشته‌های دور به شکل تنور در خانه‌ها بوده و رفته رفته شکل جدیدتری به خود گرفت همگام با پیشرفت تکنولوژی دچار تحول شد. امروزه اجاق گاز به زیباترین و کاربردی‌ترین و کم جاترین شکل خود یعنی اجاق گاز رومیزی تبدیل شده است.

از تولید اولین اجاق گاز بیش از ۱۰۰ سال می‌گذرد و روز به روز این وسیله مهم با وارد شدن تکنولوژی‌های جدید، همراه با تغییر سبک زندگی و ورود نوآوری، شکل جدیدی به خود گرفت و با ظاهر جدیدتر و خدماتی مدرن‌تر کار می‌کند. اجاق گاز رومیزی ۴ شعله امرسان مدل ۶۴۰۱ یکی از جدیدترین محصولات رومیزی است که در آن از فناوریهای جدید استفاده شده است. این مصحول ویژگی‌های منحصر به فردی دارد.

طراحی و ساخت اجاق گاز رومیزی ۴ شعله امرسان مدل ۶۴۰۱

اجاق گاز رومیزی ۴ شعله امرسان مدل ۶۴۰۱ دارای نمای ظاهری شیشه مشکی است. این دستگاه از شیشه بسیار مقاوم نسبت به گرما ساخته شده‌اند و جلوه بسیار زیبایی دارند. بااین‌حال نگهداری و تمیز نگه داشتن این اجاق گازهای ظریف و زیبا دشوارتر است. این اجاق دارای چهار شعله، یک شعله پلوپز، یک شعله کوچک، یک شعله متوسط و یک شعله بزرگ است.

جنس صفحه‌ای که بر روی اجاق گاز رومیزی ۴ شعله امرسان مدل ۶۴۰۱ امرسان قرار گرفته است شیشه سکوریت دور تراش است. از نظر دوام و ماندگاری، هم گاز رومیزی استیل و هم نوع شیشه‌ای مناسب هستند. در نظر عامه تصوری هست که ممکن است گاز رومیزی شیشه‌ای در طول زمان ترک بردارد. در واقع حرارت زیاد در حین پخت غذا باعث خرابی و آسیب به صفحه نمی‌شود. تنها نکته‌ای که لازم است رعایت کنید عدم سوراخ کردن صفحه شیشه‌ای گاز، با دریل یا هر وسیله دیگری است.

سطح روی اجاق

۸ میلیمتری بودن و مقاومت بالای صفحه اجاق گاز رومیزی ۴ شعله امرسان مدل ۶۴۰۱ از خصوصیات بی‌نظیر شیشه آن است. این محصول با رنگ مشکی می‌تواند زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان کند.

این محصول ۴ شعله، دارای شبکه‌های چندنی است که علاوه بر استحکام به راحتی قابل شستشو است. شبکه چدنی و رویه لعابی وک در ظاهر اجاق تاثیر زیادی دارد و بسیار زیبا جلوه می‌کند و علاوه بر آن آسانی در نظافت و شستشو را موجب می‌شود.

معمولا بسیاری از اجاق گازهای جدید دارای شعله‌پخش‌کن و شبکه چدنی گاز هستند. این امر موجب می‌شود کار تمیز کردن آنها بسیار راحت‌تر باشد. در این اجاق گازها اگر غذا سرریز شود، وارد محفظه شعله‌ها نمی‌شود و فقط کافی است رویه چدنی، شعله‌پخش‌کن و اطراف سینی گاز را تمیز کنید.

ابعاد محصول
ابعاد این محصول چهار شعله ۵۱*۶۲ سانتیمتر است که برای فضاهای کم مناسب است و جای زیادی از میز یا پیشخوان شما نخواهد گرفت. باید توجه داشته باشید ابعاد این محصول که قصد خرید آن را دارید تا حد زیادی به اندازه آشپزخانه، میزان پخت‌پز روزانه و همچنین تعداد افراد خانواده‌تان بستگی دارد.

این دستگاه‌های رومیزی به همین دلیل مناسب با فضای کم شما هستند اما باید به این نکته توجه داشته باشید که این نوع از اجاق فر ندارد و باید فر یا تستر به صورت جداگانه خریداری کنید.

اگرچه که مزیت ظاهر زیبا و شیکی که این نوع اجاق به آشپزخانه‌تان می‌دهد ارزش بالایی دارد. اگر تعداد افراد خانواده‌تان کم است، اجاق گاز با تعداد شعله‌های کمتر مناسب‌تر است. به‌عنوان مثال در خانواده ۳ یا ۴ نفره اجاق گاز دو شعله پاسخگوی نیازهای خانواده است و فضای کمتری را هم اشغال می‌کند.

همانطور که گفته شد این نوع از اجاق دارای فر نیست پس حتما به این نکته توجه داشته باشی که اگر زیاد شیرینی یا کیک می‌پزید یا بچه‌هایتان عاشق پیتزا و غذاهای پخته‌شده در فر هستند، بهتر است اجاق گاز فردار داشته باشید. رده مصرف انرژی این دستگاه برچسب B است که موجب می‌شود سطح انرژی در حد متعادلی مصرف شود و این میزان مصرف، حد قابل قبولی است.اجاق گاز رومیزی امرسان مدل IG-6401

ویژگی‌های فنی اجاق گاز رومیزی ۴ شعله امرسان مدل ۶۴۰۱

شاید در باور عامه این طور به نظر برسد که اجاق گازهای مبله توان حرارتی بالاتری نسبت به اجاق گاز رومیزی دارند و این مسئله باور اشتباهی است چرا که اجاق گاز رومیزی همان میزان توان را دارد.

توان حرارتی این اجاق گاز رومیزی 8/5 کیلو وات است و علاوه بر آن با بهره گیری از سیستم ترموکوپل ultra rapid که همان قطع کننده گاز در هنگام قطع شدن شعله است امنیت بیشتری برای مصرف کننده به وجود می‌آورد.

حقیقت ترموکوپل و پیلوت از جمله قطعات ایمنی هستند که در وسایل گازسوز به کار برده می‌شوند. وسایل گازسوزی که مجهز به سیستم‌های ایمنی هستند تاثیر عمده‌ای در کاهش خطرات ناشی از گاز دارند.

این محصول دارای فندک اتوماتیک برای تمامی شعله‌ها است به این معنی که با چرخاندن ترموکوبل چرخشی همزمان فندک نیز به کار می‌افتد. جنس دیگر قسمت‌های این اجاق گاز از مواد مرغوب است.

ولوم‌های این دستگاه از جنس باکالیت فشرده است که کیفیت بالایی دارد و مقاوم و عایق در برابر حرارت و گرما است. جنس بخش دیگر این دستگاه یعنی شبکه کار شده بر روی قسمت شعله‌ها جنس چدن لعابدار است.

عملکرد اجاق گاز رومیزی ۴ شعله امرسان مدل ۶۴۰۱

توان حرارتی اجاق گاز
هنگام خرید اجاق گاز به توان حرارتی آن توجه کنید. توان حرارتی اجاق گاز میزان گرمایی است که از شعله‌ها خارج می‌شود و واحد اندازه‌گیری استاندارد آن بی‌تی‌یو بر ساعت است. توان حرارتی این محصول ۱۰٫۳KW ،۸٫۵KW ،۳۰۷KW است. البته هرچه توان حرارتی اجاق گاز بالاتر باشد، لزوما به این معنا نیست که این محصول بهتر است.

قطعات با کیفیت
از دیگر ویژگی‌های برتر اجاق گاز رومیزی ۴ شعله امرسان مدل ۶۴۰۱ داشتن قطعات حرفه‌ای در سطح گازهای اروپایی است مانند سر شعله‌ها و شیر دیفندی ایتالیا است.

استفاده از قطعات با کیفیت در این دستگاه موجب شده است گواهینامه‌های معتبری در زمینه استاندارد را داشته باشد و همچنین از راندمان بسیار بالایی برخوردار باشد. این محصول دارای ۱ سرشعله پلوپز، ۱ سرشعله بزرگ، ۱ سرشعله متوسط و ۱ سرشعله کوچک است.

تفاوت سرشعله پلوپز با دیگر شعله‌ها بدین گونه است که شعله پلوپز معمولی که در بیشتر اجاق گازهای موجود در بازار استفاده می‌شود، دارای ۵۰% راندمات تولید حرارت است.

سر شعله‌های دوال که برای شعله پلوپز است با استفاده از ۲ ژیگلور تولید شعله، علاوه بر تولید حرارتی بیشتر، قابلیت این را دارند که در ۲ حالت کاملا روشن بود یا روشن بودن فقط شعله وسط عمل کنند.

جمع بندی
اجاق گاز رومیزی 4 شعله امرسان مدل 6401 شیشه‌ای و مشکی رنگ، دارای شیشه دور تراش، سکوریت و 8 میلیمتری است. این گاز توکار چهار شعله که از طراحی زیبایی بهره‌مند است دارای شعله پلوپز، توان حرارتی 8.5Kw و مجهز به ترموکوپل ultra rapid است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاق گاز رومیزی ۴ شعله امرسان مدل ۶۴۰۱”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *