آبسردکن دو منظوره بلانتون مدل WD3201WB

6,187,500 تومان

آبسردکن دو منظوره بلانتون مدل WD3201WB

ناموجود

توضیحات

آبسردکن دو منظوره بلانتون مدل WD3201WB

با قیمتی استثنایی یکی از بهترین محصولات بازار برای استفاده در ادارات، شرکت‌ها، درمانگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی است. احتمالا بارها تجربه نوشیدن آب از آبسردکن در مکان‌های عمومی مانند مطب دندانپزشکی و لابی هتل‌ها را داشته‌اید.

به احتمال زیاد در بیشتر شرکت‌ها آبسردکن را با منبع آبی وارونه دیده باشید که امکان تهیه آب سرد و گرم را فراهم می‌کنند. در حال حاضر شکل وسایل تغییری زیادی داشته و از مدل سنتی خود خارج شده‌اند. این تغییر در وسایل آشپزخانه نیز نمود پیدا کرده است.

امروزه دستگاه‌های پیشرفته‌ای از آبسردکن‌ها پدید آمده‌اند که فناوری جدید را با خود به‌همراه دارند. این دستگاه‌ها امروزه نسبت به قبل بهداشتی‌ترند و از امکانات گسترده‌تری برخوردارند. شرکت بلانتون یکی از شرکت‌های به‌روز در تولید لوازم خانگی است که آبسردکن بلانتون را منطبق با تکنولوژی روز دنیا تولید می‌کند. ویژگی‌های آبسردکن بلانتون را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

طراحی آبسردکن دو منظوره بلانتون مدل WD3201WB
آبسردکن‌ها امروزه در مدل‌های مختلفی روانه بازار می‌شوند. برخی مدل‌ها به آب تصفیه شده نیازمندند و تنها با آبی بدون املاح کار می‌کنند که باید منبع را از بیرون خریداری کنید. اما مدل‌های پیشرفته همچون آبسردکن بلانتون دارای فیلترهای تصفیه آب هستند که به مخزن متصل می‌شوند. این بدان معنا است که آب در محل، تصفیه را انجام می‌دهد. این آبسردکن به مخزنی مخفی وصل می‌شود تا با تکنولوژی روز آب گرم و سرد ارائه دهد.

آبسردکن بلانتون می‌تواند دمای آب را بین 5تا 98 درجه تغییر دهد و هرکدام را از خروجی مخصوص خارج کند. این آبسردکن طراحی بسیار ظریفی دارد. این محصول با 28کیلوگرم وزن و ابعاد 120.5*30.5*53.5 فضای به نسبت زیادی را اشغال می‌کند. آبسردکن بلانتون قابلیت تولید آب خنک تا دو لیتر و آب گرم تا 5لیتر در روز را دارد.

این ویژگی به‌همراه سایز بزرگ برای ادارات و شرکت‌های گسترده که تعداد مراجعین زیادی در روز دارند مناسب است. پدال‌های آب سرد و آب گرم به ترتیب با رنگ آبی و قرمز مشخص شده‌اند. در قسمت بالایی دستگاه سه چراغ مختلف که نشان‌دهنده عملکرد دستگاه است وجود دارد.

آبسردکن دو منظوره بلانتون مدل WD3201WB چه ویژگی‌هایی دارد؟
مجهز به چراغ LED دمای آب
مشخصات فنی وسایل به‌خصوص آن‌هایی که مدام در حال استفاده هستند اهمیت زیادی دارد. قبل از خرید هر وسیله با جزییات و چگونگی عمل کردن آن آشنا شوید. همانطور که از نام این آبسردکن مشخص است یکی از ویژگی‌های آن داشتن دو خروجی آب گرم و آب سرد است. روی دستگاه با چراغ LED نمایشگر آب سرد و آب گرم مشخص شده است.

 

توان مصرفی آبسردکن بلانتون
آبسردکن دو منظوره بلانتون مدل WD3201WB به کابین مخفی آب، پمپ و کمپرسور خنک‌کننده مجهز است. این آبسردکن بلانتون به المنتی 500 وات مجهز شده که آب را با سرعتی مناسب گرم می‌کند. همچنین هرچه‌قدر توان دستگاه بالاتر باشد آب سریع‌تر خنک می‌شود. معمولا توان گرمایشی حداکثر 500 وات و توان سرمایشی 120 وات است.

این آبسردکن بلانتون می‌تواند درکنار آب خنک، آب گرم تولید کند. شما با تهیه این دستگاه می‌توانید آب سرد و گرم را به‌طور همزمان داشته باشید. در این محصول سیستم تصفیه طراحی شده که مواد مضر را از بین می‌برد و منبع خوبی برای آب تصفیه است.

مجهز به گاز خنک کننده سازگار با محیط زیست
در دنیای امروز که بیشتر وسایل به طبیعت آسیب می‌زنند و با گازهای مضر لایه اوزون را تخریب می‌کنند آبسردکن بلانتون با گاز خنک کننده سازگار با محیط زیست توانسته گامی بزرگ در حفظ محیط زندگی بردارد.

بهره‌مندی از صدایی بسیار کم
در محیط ادارات و شرکت‌ها معمولا رعایت سکوت اهمیت زیادی دارد از این‌رو وسایلی که استفاده می‌شود باید صدای کمی داشته باشند. کمپرسور آبسردکن دو منظوره بلانتون مدل WD3201WB با صدای بسیار کمی کار می‌کند. این ویژگی درکنار استحکام بالا در محیط‌های شلوغ و پر رفت و آمد همانند کتابخانه‌ها، مدارس و آموزشگاه‌ها بسیار کارآمد است. آب در این آبسردکن توسط منبعی مخفی تولید می‌شود.

بدنه مقاوم آبسردکن بلانتون
آبسردکن در دو مدل استیل و پلاستیکی تولید می‌شود. صنعت پلاستیک سازی امروزه به فناوری‌های جدیدی دست یافته که قادر است محصولاتی مقاوم و ضدضربه را تولید کند. آبسردکن بلانتون از جنس بسیار مقاومی برخوردار است به این منظور که اگر قصد استفاده از این محصول در مکان‌های شلوغ را دارید نگرانی بابت آسیب به بدنه نخواهید داشت.

آبسردکن‌های ساخته شده با پلاستیک ABS بهداشت را با درصد بالاتری رعایت می‌کنند. در این آبسردکن قفل کودک طراحی شده تا در صورتی که مراجعه‌کننده فرزندی به‌همراه داشت در اثر بازیگوشی او آب روی زمین جاری نشود یا آب داغ دست او را نسوزاند.

مخزن آب سرد وگرم از جنس استیل ضد زنگ
اگر مخزن آب سرد و گرم در آبسردکن‌ها از جنس پلاستیک باشد بهداشت به‌خوبی رعایت نمی‌شود و آب با مواد مضر بیرون می‌ریزد. در آبسردکن دو منظوره بلانتون مدل WD3201WB مخزن آب گرم و سرد جنسی از استیل ضدزنگ دارد. استفاده از سایر فلزات برای مخزن امکان پوسیدگی را بالا می‌برد.

مجهز به یخچال آبسردکن
یکی از ویژگی‌های بسیار خوب آبسردکن بلانتون استفاده از یخچالی در قسمت زیرین آبسردکن است. این آبسردکن مدرن برای هر اداره و شرکتی لازم است. آبسردکن بلانتون علاوه‌بر تولید آب خنک و آب جوش برای تهیه قهوه و چای می‌تواند خوراکی‌ها و ظروف غذا را خنک نگه دارد. به‌این ترتیب شما با خرید یک دستگاه با یک تیر دو نشان زده‌اید و با خرید آبسردکن از یک یخچال نیز بهره می‌برید. مصرف برق در این دستگاه کم است پس هزینه مازادی روی دست شما برجای نمی‌گذارد.

جمع بندی: آبسردکن دو منظوره بلانتون مدل WD3201WB

آبسردکن دو منظوره بلانتون مدل WD3201WB با طراحی مدرن و به‌روز یکی از پرطرفدارترین محصولات بازار است. استحکام بالای بدنه به‌همراه صدایی بسیار کم این محصول را برای استفاده در محیط‌های اداری، کتابخانه‌ها و سالن‌های انتظار مناسب کرده است.

آبسردکن بلانتون با دو خروجی آب گرم و آب سرد به‌صورت مجزا امکان تهیه نوشیدنی‌های سرد و گرم را فراهم می‌کند. همه این قابلیت‌ها در کنار لیوانی آهنربایی به‌دلیل خاصیت بدنه نکته‌ای قابل تامل است. آبسردکن بلانتون یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در محیط‌های پر رفت و آمد است که قیمت مناسبی دارد. با این آبسردکن تجربه‌ای رویایی برای خود خواهید داشت.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آبسردکن دو منظوره بلانتون مدل WD3201WB”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *